Cautare




, Contributor

Travel |
|

Clienții corporate, în topul turiștilor pensiunii ATRA Doftana

ATRA Doftana
Pensiunea ATRA Doftana, inaugurată în 2011 în satul Teşila din Valea Doftanei, vizează creșterea ponderii clienților corporate la 50% în acest an, după ce, în urmă cu un an, din totalul turistilor veniti la ATRA, 42% a fost reprezentat de turismul corporate si 58% de turismul individual.

Încurajarea tarifară a clienților din acest segment și oferirea unor facilități suplimentare specifice evenimentelor de tip team-buidling, management meeting, sunt câteva dintre mijloacele prin care proprietarii pensiunii și-au propus să sporească numărul turiștilor corporate.

Aflați mai multe despre pensiunea premiată de Ordinul Arhitecților și vedeți o galerie foto.

“Pe durata sezonului estival avem un procent foarte bun de ocupare, de aceea ne-am propus sa ne concentram atentia pe extrasezon si modalitatile de a creste gradul de ocupare in aceste perioade. Implicit am ajuns la turismul corporate,” declara Emil Munteanu Managing Partner, ATRA Doftana.

Potrivit reprezentanților ATRA, în afara coordonatei de constanță, turismul corporate mai are un avantaj important: în vreme ce consumul mediu/turist/zi ajunge la 340 de lei (circa 80 de euro), în cazul turiștilor veniti cu scop sau interes de serviciu/afaceri, acest consum mediu se ridica la 465 de lei (aproximativ 100 de euro)  respectiv cu 37% peste consumul mediu al turistului individual.

Chiar dacă studiile de profil (incluzând statisticile ANAT pe 2011) nu releva o pondere de importanță majoră pentru turismul de afaceri, agențiile și operatorii de turism – în special pe segmentul premium – confirmă importanța acestuia.

“În turism, beneficiarul implicit este intotdeauna omul, indiferent de motivul sejurului. De aceea, este complicat de facut o segmentare drastică a clienților. Chiar și așa, încurajarea turismului corporate este o componentă esențială a strategiei noastre, pentru că acesta ne conferă o constantă necesară în orice tip business. Turismul corporate are un grad de variabilitate mult mai mic: aproape că nu este sensibil la sezonul de vară, nu se leagă de sărbătorile majore (Crăciun, Paște etc) și cu siguranță este mai puțin pretențios cu perioada de week-end. Aceste diferențe determină o completare naturală și productivă a celor două categorii importante de turiști,” afirmă Emil Munteanu.

În anul 2012, ATRA Doftana a realizat o cifră de afaceri de 870.000 de lei,  din care 540.000 de lei provin din activitatea de restaurant şi 330.000  de lei din cazare. Pentru 2013, managerii ATRA Doftana şi-au propus o creştere de 15%, respectiv atingerea pragului de 1.000.000 de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii