Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Clienţii BILLA au decis ce reduceri vor să aibă

billa_2.jpg
Cu ocazia zilei de 8 martie, BILLA România a decis să le facă o surpriză clienților săi, prin organizarea unei campanii inedite, în premieră în România.

Astfel, clienții au avut posibilitatea să își stabilească singuri reducerile la produsele disponibile în cadrul magazinele BILLA, potrivit unui comunicat al companiei.

Printr-o aplicație dedicată, în perioada 27 februarie – 6 martie, clienţii lanţului de retail și-au putut alege reducerile pentru produsele dorite dintr-un catalog disponibil doar pe pagina de Facebook BILLA România.

Astfel, în campania Like cu Like se fac reducerile mari!cu fiecare like în plus primit, reducerea produsului a crescut. Astfel, like-urile din fiecare zi s-au transformat în procente de discount pentru produsele disponibile.

Campania Like cu Like se fac reducerile mari! s-a bucurat de o participare foarte mare, în total au fost peste 26,149 de like-uri și voturi pentru produsele disponibile. Prin urmare, reducerile acordate în cadrul campaniei vor fi valabile în toate magazinele BILLA din România în zilele de 7 și 8 martie, în limita stocului disponibil.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii