Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Clienții agenției de turism Mareea, preluați de alți turoperatori

Mai mulți clienți ai agenției de turism Mareea, care și-a anunțat sâmbătă dimineața incapacitatea de plată, vor fi preluați de alți turoperatori, potrivit unui comunicat al Patronatului Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România - ANAT, scrie Agerpres.
litoral.jpg

Conform ANAT, o parte dintre turiști vor fi rerutați către Complexul Mercur-Minerva, deținut de Mareea Hotels, alte hoteluri de pe litoral sau din Delta Dunării. În același timp, în unele cazuri, vacanțele cumpărate de la Mareea ar putea fi efectuate chiar în destinațiile respective, tot datorită sprijinului oferit de colegii de breaslă.

Potrivit site-ului ANAT, reprezentanții Direcției Generale de Control și Autorizare Turism din cadrul organizației, au stabilit că sunt aproape 1.100 de turiști păgubiți de către agenția de turism „Mareea”, iar suma tuturor contractelor se ridică la valoarea de 460.000 Euro, din care sume restrante către furnizori sunt de 285.000 euro.

Pentru recuperarea sumelor datorate de Mareea, în cazul în care nu se accepta soluțiile compensatorii oferite de turoperatori și hotelieri, turiștii se pot adresa companiei care a eliberat polița de insolvență pentru aceasta, în valoare de 50.000 de dolari.

“În limita a 50.000 de dolari, nu toți turiștii își vor recupera banii achitați. O astfel de situație ar fi fost evitată dacă în ultimii 23 de ani s-ar fi găsit soluții optime pentru garantarea pachetelor de vacanță. ANAT are în prezent o variantă, pe care o va avansa autorităților”, declară Alin Burcea, președinte ANAT.

Contactat de Ziarul Financiar, pentru a da explicații cu privire la situația creată, Marius Usturoiu, proprietarul Mareea Comtur, a răspuns că împreună cu alți colegi turoperatori și cu sprijin din partea hotelierilor se vor ocupa de onorarea rezervărilor existente.

“La acest moment mai sunt câteva sute de turişti care urmează să îşi consume vacanţele. Împreună cu colegi touroperatori şi cu prijinul hotelierilor ne ocupăm de rerutarea turiştilor, acolo unde se impune, astfel încât să onorăm toate rezervările existente”, a declarat acesta.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii