Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Claudiu Necșulescu, Președinte ONIV: „Trebuie să dăm garanție consumatorului român că produsul românesc este un produs de calitate”

Claudiu Necșulescu, președintele Grupului Jidvei și al Organizației Naționale Interprofesionale Vitivinicole (ONIV), este optimist. În ciuda faptului că fără consum, planurile antreprenorilor sunt puse pe hold, el crede că antreprenorii români pot să iasă bine din această criză.
 aboneaza-te
claudiu necsulescu

Pentru președintele ONIV, importanți sunt oamenii, acei oameni care vor sta lângă tine dacă le dai încredere în viitorul business-ului și al lor. „Eu cred că avem capital uman pe care multinaționalele nu îl au” a declarat Claudiu Necșulescu la reINVENTAREA României. „Dacă știm să valorificăm acest capital uman într-un mod corect, va putea face diferența. Eu personal am simțit cât de important este să ai o structură de oameni atașați, încrezători în viitorul business-ului și a locului de muncă pe care îl au. Poate acest lucru va face diferența. Cred că antreprenorii români pot să iasă ceva mai bine din aceasta criză.”

Important pentru viitorul business-ului va fi în perioada următoare și mentalul consumatorului, iar dincolo asta de mai „trebuie să învățăm și să dăm garanție consumatorului român că produsul românesc este un produs de calitate și răspunde așteptărilor – este cel mai important lucru” spune Claudiu Necșulescu.

Acest efort trebuie susținut însă de stat cu politici fiscale restructurate în totalitate, nu doar relaxate. „Nevoia cea mai mare pe care o au antreprenorii români este să cunoască măcar pe termen scurt și mediu o strategie a guvernului. Relaxarea fiscală actuală nu reprezintă o soluție; problema fiscală trebuie restructurată în totalitate. Revin și spun că proprietatea este subimpozitată, iar forța de munca supraimpozitată” spune Necșulescu.

Și tot de la stat pleacă și lipsa colaborării dintre antreprenorii români. „În toate structurile asociative, atât patronale, cât și sindicale și profesionale, veți regăsi pe fiecare sector mai multe entități care de multe ori au și culoare politică, lucru care face ca (…) rezultatele dialogului să fie eronate”.

„Cel mai important lucru este creativitatea” concluzionează Claudiu Necșulescu – „companiile vor trebui să vină cu produse noi, va exista o schimbare a consumului în mod radical și este nevoie să venim cu oferte care să completeze pierderile din zona consumului tradițional.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii