FacebookTwitterLinkedIn

Grupul City Grill, pe termen scurt, vizează consolidarea și poziționarea corectă pe piață a celor două branduri noi, Hanu’ lui Manuc și Pescăruș, deschise anul trecut, dar și consolidarea întregului grup. Obiectivele de dezvoltare sustenabilă, pe termen mediu, în perioada 2016-2018, vizează deschiderea de noi locații.

Dragoș Petrescu este noul președinte al Organizaței Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România

 „Dorim să ne dezvoltăm organic și avem în vedere atât Bucureștiul, cât și alte orașe mari din țară – deocamdată ne gândim la Cluj – dar și în afara României, la Viena și Londra. Vizăm preluarea unor branduri noi, a unor locații independente pe care să le reamenajăm, investițiile noastre presupunând un efort de 250.000 – 400.000 mii euro per locație achiziționată. Bugetul de achiziții actual este de circa 2 milioane de euro pentru două noi restaurante ”, a declarat Dragoș Petrescu, CEO-ul Grupului City Grill.

City Grill 12 ani

În 2015, cifra de afaceri la nivelul grupului a fost de aproximativ 24 milioane euro, iar estimările pentru anul în curs, după primul trimestru, indică o creștere de 20 de procente, până la 30 de milioane de euro. Dragoș Petrescu apreciază că începând de anul viitor, grupul va avea o creștere constantă de 10-15% anual. Până la sfarșitul lui 2016, numărul de angajați va ajunge la 1.300-1.500 angajați și va crește constant, în raport cu creșterea numărului de locații.

76. Caru' cu bere

Fondat în 2004 de către Dragoș Petrescu, Grupul City Grill are în prezent în portofoliu 7 branduri – restaurantele City Grill,  Trattoria Buongiorno,  Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere , Pescăruș, Hanu’ lui Manuc, și Cafenelele City Cafe și 16 locații.