Grupul City Grill, pe termen scurt, vizează consolidarea și poziționarea corectă pe piață a celor două branduri noi, Hanu’ lui Manuc și Pescăruș, deschise anul trecut, dar și consolidarea întregului grup. Obiectivele de dezvoltare sustenabilă, pe termen mediu, în perioada 2016-2018, vizează deschiderea de noi locații.
„Dorim să ne dezvoltăm organic și avem în vedere atât Bucureștiul, cât și alte orașe mari din țară – deocamdată ne gândim la Cluj – dar și în afara României, la Viena și Londra. Vizăm preluarea unor branduri noi, a unor locații independente pe care să le reamenajăm, investițiile noastre presupunând un efort de 250.000 – 400.000 mii euro per locație achiziționată. Bugetul de achiziții actual este de circa 2 milioane de euro pentru două noi restaurante ”, a declarat Dragoș Petrescu, CEO-ul Grupului City Grill.
În 2015, cifra de afaceri la nivelul grupului a fost de aproximativ 24 milioane euro, iar estimările pentru anul în curs, după primul trimestru, indică o creștere de 20 de procente, până la 30 de milioane de euro. Dragoș Petrescu apreciază că începând de anul viitor, grupul va avea o creștere constantă de 10-15% anual. Până la sfarșitul lui 2016, numărul de angajați va ajunge la 1.300-1.500 angajați și va crește constant, în raport cu creșterea numărului de locații.
Fondat în 2004 de către Dragoș Petrescu, Grupul City Grill are în prezent în portofoliu 7 branduri – restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere , Pescăruș, Hanu’ lui Manuc, și Cafenelele City Cafe și 16 locații.