Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

Circa 16% dintre românii utilizatori de internet folosesc în prezent servicii financiare alternative

Primul motiv care a stat la baza orientării clienților spre serviciile financiare alternative este încrederea – 40%, arată al treilea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1.123 respondenți, utilizatori de internet, 18-65 ani), realizat de compania EXACT Business Solutions, în noiembrie 2018.
banking shutterstock_472531477

De asemenea, sunt apreciate lipsa birocrației (37%), alimentarea foarte rapidă a cardului propriu (34%), transferurile instante către alți deținători de servicii financiare alternative (30%), cursul de schimb avantajos (29%), posibilitatea retragerii de bani de la orice bancomat, fără comision (28%) și sistemul bine securizat (27%).

Românii care nu apelează la servicii financiare alternative își justifică opțiunea aducând în prim-plan lipsa de informații cu privire la avantajele utilizării unor astfel de servicii (32%).

“Printre motivele enumerate de aceștia se mai regăsesc lipsa ocaziei de utilizare (25%), teama datorată lipsei informațiilor de utilizare (21%) și gradul înalt de satisfacție în relația cu banca actuală (21%)”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions.

Telekom Banking și Orange Money – brandurile cu cea mai ridicată notorietate

Telekom Banking obține cele mai mari procentaje – 41%, fiind urmat de Orange Money (21%), iCARD (9%), Revolut (7%) și Monese (6%).

Telekom Banking, Orange Money, Revolut și Monese – cele mai folosite servicii financiare alternative

Referindu-ne la serviciile financiare alternative utilizate, Telekom Banking înregistrează o rată de utilizare în rândul populației utilizatoare de internet de 7%, fiind urmat de Orange Money – cu 3% și Revolut, respectiv Monese – ambele cu 2%.

Telekom Banking, Orange Money și iCARD – în intențiile de cumpărare ale românilor

Telekom Banking reprezintă tot prima opțiune (11%) și atunci când este analizată probabilitatea ca un român, utilizator de internet, să folosească în viitor serviciile financiare alternative. Orange Money este menționat de 7% dintre respondenți, iar iCARD de un procent de 3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii