Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș: Pentru anul viitor ne propunem triplarea ediției Muse

Producătorul de vinuri Cramele Recaș a lansat pe piața autohtonă gama de vinuri Muse în două variante de prezentare, Day și Night, într-o ediție limitată de aproximativ 25.000 de sticle de vin, iar pentru anul viitor, se estimează triplarea acestei ediții.
78. Cramele Recaș

„Din recolta de anul trecut am produs un lot de aproximativ 25.000 de sticle de vin Muse, adică o ediție limitată, ale cărei performanțe în vânzări ne satisfac pe deplin, la nici o lună de la lansare. În lumina acestui succes așteptat, ne propunem pentru anul viitor triplarea acestei ediții și introducerea în gama de vinuri Muse a unor formule de îmbuteliere neconvenționale și mai impresionante, cum ar fi sticlele speciale de 1,5 și 3 litri”, spune Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș.

Ciprian Roșca zice că estimările de vânzare pentru vinurile Muse din acest moment indică la nivelul locațiilor selecționate din întreaga țară epuizarea întregului lot în trei luni de la lansare, ceea ce înseamnă echivalentul a 320.000 euro.

În ceea ce privește piaţa vinului, directorul comercial al Cramelor Recaș, susține că are un rol din ce în ce mai important în dezvoltarea economiei țării, iar profiturile, atât cele obţinute din producţie, cât şi cele obţinute din comercializare, se află pe un trend ascendent.

„Piaţa  autohtonă a vinului împărtășește trenduri similare ţărilor cu o piaţă peste medie ori matură: am observat o preferinţă din ce în ce mai mare pentru vinurile albe şi roşii seci, iar roze-ul, în ultimii trei ani a explodat spectaculos. Luând în calcul aceste indicii, ne concentrăm în fiecare zi pe inovaţii şi pe îmbunătăţirea serviciilor oferite, pe tendinţele internaţionale care dau tonul tendinţelor locale, astfel încât să oferim consumatorilor exact ceea ce îşi doresc: produse de calitate, standarde peste aşteptări şi recunoastere de piață pentru fiecare gamă în parte”, explică el.

Podgoriile Cramelor Recaş sunt atestate încă din anul 1447. Din 1998, suprafețele cultivate cresc constant, grupul de firme româno-britanic evoluând de la o cramă tradiţională la una cu unele dintre cele mai moderne tehnologii din ţară. În prezent, Cramele Recaş administrează podgorii în două judete din ţară: în Timiş (la Recaş) 1.000 de hectare de vie, iar în Arad (la Miniş) podgoriile se întind pe o suprafaţă de aproximativ 20 de hectare.

Volumul mediu de vin pe care îl procesează Cramele Recaș ajunge anual la 10-11 milioane de litri: aproape jumătate din livrări se fac la export, iar cealaltă jumătate pe plan local.

La această cantitate se adaugă o cantitate semnificativă de vin care rămâne în cramă peste an pentru învechire. „Suntem mereu pregătiţi pentru nou şi deschişi dezvoltării, iar cea mai bună dovadă este faptul că anul acesta am extins capacitatea de producţie a Complexului de Vinificaţie de la Recaş, atingând volumul de 18,5 milioane de litri”, mai spune directorul comercial al Cramelor Recaș.

Anual vindem, în medie, între nouă și zece milioane sticle de vin. Anul trecut producătorul de vin a vândut aproximativ zece milioane de sticle. Din acestea, aproape jumătate au fost exportate (în Marea Britanie, SUA, Belgia, Danemarca, Rusia, Polonia, Japonia, Canada), iar restul au fost comercializate pe piaţa locală. Conform calculelor, până la acest moment grupul Cramele Recaș a vândut aproximativ 3,2 milioane de sticle de vin pe piaţa internă şi peste 3 milioane de sticle la export.

În anul 2015 cea mai mare cerere a fost reprezentată de o comanda corporate în valoare de circa 20.000 euro.

Cele mai vândute produse ale grupului Cramele Recaş sunt cele care se regăsesc în retail și fac volum plus valoare adăugată, deci şi profit. Printre acestea se numără vinurile din gama Castel Huniade (care se vând în retail la preţuri între 15 şi 18 lei) dar care câștigă teren din ce în ce mai mult și la evenimentele festive și vinurile din gama Schwaben Wein (care se vând în retail la preţul de aproximativ 12-13 lei). Apoi, gamele premium de horeca Sole și Solo Quinta (la care este epuizat deja stocul recoltei 2014 de 49.800 de unități).

Anul trecut, grupul Cramele Recaş a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 24 milioane de euro, cu un profit de aproximativ 4,8 milioane de euro.

„Ţinând cont de creşterea constantă din ultimii ani, estimările pentru 2015 se înscriu într-un trend crescător de două cifre. Încă din primele 6 luni ale anului 2015, această estimare se confirmă: cifra de afaceri pentru primul trimestru al anului în curs arată o creştere de peste 12% (estimarea anuală pentru întreg anul 2015)”, conchide Ciprian Roșca.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii