Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine urmărește comentariile și analizele lui Moise Guran la „Ora de business”?

moise-guran.jpg
Programul „Ora de business”, realizat de Moise Guran la TVR1, singura emisiune TV din care aflăm cu adevărat pe ce lume trăim, a avut o audiență medie la nivel național de 253.000 de telespectatori pe minut (1,3% rating), în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2013.

Aproximativ 11,03 milioane de telespectatori unici au urmărit cel puțin un minut din „Ora de business” (ora 19:00 – TVR1), în perioada amintită. Această cifră este indicatorul de audiență reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut, un anumit program.

Cifrele de audiență ale „Orei de business” (rating și reach) sunt inferioare celor de la „Telejurnal” – ora 20:00, dar „Ora” lui Guran joacă rolul de „ridicător” pentru programul informativ al canalului public.

Cei mai mulți telespectatori ai emisiunii de știri și analize economice de pe TVR1 au vârste de peste 65 de ani: 29,1%. (La „Telejurnal” sunt 37%.) Grupa de vârstă 55 – 64 de ani este prezentă în proporție de 20,7% (ca la „Telejurnal”). Românii între 35 și 44 de ani dețin o cotă de 11%, iar cei între 25 și 34 de ani, 8,4%. Profilul telespectatorilor în funcție de vârstă este, în mare măsură, apropiat de cel de la „Telejurnal”.

Totuși, „Ora de business” are un public ceva mai educat decât programul de știri: 21% sunt persoane cu studii superioare, față de 16% cât are „Telejurnalul”. Cei cu studii medii sunt în proporție de 44,3%. Femeile au o afinitate mai mare decât bărbații pentru acest program: 54,6%, respectiv 45,4%.

Ediția cu cea mai mare audiență pentru „Ora de business” a fost difuzată pe 20 martie a.c. și a avut o audiență medie de 407.000 telespectatori la nivel național (2,1% rating). Subiectele comentate de Moise Guran au fost legate de „criza laptelui la apogeu” și protestul angajaților de la Dacia.

Cea de-a doua ediție în topul audienței a înregistrat o audiență medie de 402.000 de telespectatori pe minut și a fost difuzată pe 15 februarie. Printre subiecte abordate s-au numărat drumurile blocate din cauza ninsorilor abundente din nordul Moldovei, „Poșta Română rămâne fără mașini” și „Soros a dat iar lovitura!”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii