Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine sunt telespectatorii în prime-time la Pro TV

Audiența medie la nivel național a televiziunii Pro TV, în prime-time, a fost de 1.276.000 de telespectatori pe minut, în perioada 1 ianuarie – 15 iulie 2015. Pro TV este singura televiziune cu un rating mediu de peste un milion de telespectatori în prime-time.
93. pro tv

Cu o medie de 1.276.000 de telespectatori pe minut (6,9% rating național în prime-time), Pro TV are o poziție confortabilă în sondajele de audiență TV. Următoarea televiziunea plasată este Kanal D, cu un rating mediu, în prime-time, de 774.000 de telespectatori pe minut.

Totuși, față de aceeași perioadă a anului 2014, audiența din intervalul analizat este mai mică cu 104.000 telespectatori la nivel național (reprezentând 0,5 puncte procentuale de rating). Așadar, deși s-a menținut lider autoritar, Pro TV a pierdut audiență în prime-time.

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori ai Pro TV se regăsesc în grupa 35 – 44 de ani: 19,4%. Este a treia cifră procentuală dintre toate televiziunile generaliste, fiind depășită de Prima TV (21,3%) și Național TV (20%). Dar Prima TV și Național TV au audiențe mult mai mici decât Pro TV. De asemenea, pe acest target, canalul de știri Digi 24 are o pondere de 20,1%, dar ratingul său este mult mai mic decât al celor trei generaliste.

Cea de-a două grupă de telespectatori ca pondere este 25 – 34 de ani: 15,6%. Pe targetul 18 – 24 de ani, Pro TV are o pondere de 9,2%, a doua cotă dintre marile televiziuni, după Acasă TV (10,5%).

Pro TV are un public matur, numai bun pentru clienții publicitari care consumă publicitate TV. Circa 12,6% din publicul său la nivel național este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mică cifră procentuală, la egalitate cu Acasă TV, dintre marile televiziuni.

Telespectatorii cu studii superioare dețin o cotă de 17,8%, în timp ce studiile medii au o pondere de 48,3%. Gradul de educație a publicului Pro TV este relativ scăzut, mult sub media canalelor de știri, dar mai sus decât cifrele generalistelor Kanal D și Național TV.

Femeiele au fost mai prezente decât bărbații la Pro TV: 52,1%, respectiv 47,9%. 

VEZI CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ORTODOXE ROMÂNE ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii