Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine sunt telespectatorii în prime-time la Kanal D

Kanal D a reușit cu ajutorul serialelor turcești și a unor programe cu un pronunțat caracter tabloid și sordid (gen „WOWbiz”) să amenințe a doua poziție deținută de Antena 1 în topul audienței naționale, în prime-time.
kanal-d.jpg

În perioada 1 ianuarie – 15 iulie a.c., Kanal D, televiziunea din România a grupului turcesc Doğan Media Group, a avut o audiență medie în prime-time de 886.000 de telespectatori pe minut (4,8% rating național). Este a treia audiență după Pro TV (1.505.000 telespectatori pe minut) și Antena 1 (898.000). Kanal D s-a apropiat foarte mult de Antena 1 (la doar 12.000 de persoane).

Audiența Kanal D în prime-time (orele 19:00 – 24:00) este mai mare cu 128.000 persoane față de aceeași perioadă a anului trecut. Este cel mai mare câștig de audiență înregistrat în prima jumătate a acestui an dintre cele 12 televiziuni care contează pe piața TV.

Circa 31,4% dintre telespectatorii Kanal D au studii primare și 49,3% studii medii. Ponderea studiilor superioare este de 15,3%.

VEZI VOLUMUL DE PUBLICITATE ATRAS DE TELEVIZIUNILE MUZICALE ÎN SEMESTRUL I – 2015!

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori al Kanal D provin din grupa 35 – 44 de ani: 18%, mai mică decât la Pro TV (19,4%) și Antena 1 (18,8%). Dintre televiziunile private comerciale, Kanal D are cea mai mare pondere a telespectatorilor cu vârste de peste 65 de ani: 16,3%. De asemenea, femeile dețin o cotă de 55,5%, a doua cifră procentuală după Acasă TV (57,1%).

Dacă televiziunea Kanal D va păstra în continuare poziționarea tabloidă combinată cu seriale turcești va deveni în scurt timp un concurent pentru Pro TV.

CITEȘTE CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ORTODOXE ROMÂNE ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii