Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine sunt telespectatorii în prime-time la Acasă TV

În perioada 1 ianuarie – 15 iulie a.c., Acasă TV a avut o audiență națională medie de 377.000 de persoane pe minut în prime-time (orele 19:00 – 24:00). Ocupă locul 5 în topul audienței TV în prime-time.
acasa-logo

Grila de programe a televiziunii Acasă TV, concentrată pe telenovele latino-americane și turcești, a dat rezultate în prima jumătate a acestui an. Astfel, între 1 ianuarie și 15 iulie a.c., audiența națională medie în prime-time a crescut cu 90.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2014. Este a doua creștere de audiență în prime-time după Kanal D (128.000). Acasă TV a atins o medie de 377.000 de telespectatori pe minut (2% rating național), peste Național TV (358.000), România TV (329.000) și TVR 1 (306.000).

Cum era de așteptat, sondajele confirmă faptul că cei mai mulți telespectatori ai Acasă TV sunt femei: 57,1% (conform analizelor pe programe).

În funcție de vârstă, targetul 35 – 44 de ani deține cea mai mare pondere din totalul telespectatorilor la Acasă TV: 17,7%. O cotă ridicată (10,5%) este deținută de grupa de vârstă 18 – 24 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală dintre marile televiziuni, peste Pro TV și Antena 1. (Dar audiența Acasă TV este mult mai mică față de audiențele celor două stații.)

VEZI PUBLICITATEA ATRASĂ DE TELEVIZIUNILE MUZICALE ÎN SEMESTRUL I 2015!

Telespectatorii cu studii superioare la Acasă TV sunt în proporție de 15,3%, la fel ca la Kanal D. Este o cotă mai mare decât la Național TV (13,6%). Studiile primare au o pondere de 32,1%, a doua cifră procentuală după Național TV (33,6%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii