Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine sunt telespectatorii emisiunii „În gura presei” (Antena 3)?

mircea_badea.jpg
Programul „În gura presei”, realizat de Mircea Badea și difuzat pe Antena 3 (orele 23:10 – 00:00), a avut o audiență medie de 234.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, în perioada 1 ianuarie – 15 iulie a.c. Cei mai mulți telespectatori au vârste cuprinse între 55 și 64 de ani: 29,1%. Persoanele cu studii superioare dețin o pondere de 42,1%.

În prima jumătate a anului, 5.250.000 de persoane distincte din mediul urban au urmărit cel puțin un minut din programul „În gura presei” (Antena 3). Cifra reprezintă indicatorul de audiență reach, care arată numărul de telespectatori distincți care au urmărit un program TV, cel puțin un minut.

Audiența medie a emisiunii lui Mircea Badea a fost de 234.000 de telespectatori pe minut (2,2% rating urban), mai mare decât audiența înregistrată de programul concurent „Lumea lui Banciu” de pe B1 TV – o medie de 144.000 de persoane pe minut (1,4% rating).

Demn de remarcat este faptul că indicatorul reach de la „În gura presei” este mai mic decât cel de la „Lumea lui Banciu” (6.381.000 indivizi unici). Asta înseamnă că Badea are un public fidel, în timp ce Banciu a fost văzut de mai mulți telespectatori unici, dar aceștia au stat mai puțin pe programul de la B1 TV. Se poate spune că la rating Badea e mai tare, dar Banciu are mai mulți „unici”.

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori ai lui Badea sunt între 55 și 64 de ani: 29,1%. Orășenii cu vârste de peste 65 de ani dețin o cotă de 28,5%. Grupa 45 – 54 de ani are o pondere de 13,8%, mai mare decât la Banciu (11,4%).

Și la grupele de vârstă mai tinere, Badea stă mai bine decât concurentul său Banciu: 11,1% pentru 25 – 34 de ani, respectiv 5,5%; 4,9% pentru 18 – 24 de ani, respectiv 1,5%.

Telespectatorii cu studii superioare la programul „În gura presei” dețin o cotă de 42,1% din totalul privitorilor din mediul urban. Doar 9% sunt persoane cu studii primare.

Femeile sunt mai numeroase decât bărbații la emisiunea lui Badea: 56,5%, respectiv 43,5%.

Vezi profilul telespectatorilor emisiunii „Lumea lui Banciu”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii