Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine sunt telespectatorii care s-au uitat la semifinala Eurovision 2015 (TVR 1)

O treime din telespectatorii care au urmărit ieri seară semifinala Eurovision 2015 (TVR1) au vârste de peste 65 de ani. Evoluția trupei Voltaj a avut o audiență medie, la nivel național, de 837.000 de telespectatori pe minut.
eurovision 2015

Semifinala Eurovision, transmisă de TVR 1, a avut o audiență medie națională de 593.000 de telespectatori pe minut (3,2 puncte de rating). Audiența programului de aseară s-a plasat sub cea înregistrată la selecția națională a Eurovision, transmisă pe 8 martie a.c., de la Craiova. Atunci, competiția internă, în urma căreia a fost selectată piesa trupei Voltaj, care ne reprezintă în Austria, a avut o medie de 613.000 de telespectatori pe minut (3,3% rating).

Semifinala Eurovision a fost inferioară și… semifinalei Bayern – Barcelona (UEFA Champions League), care a avut o medie de 658.500 telespectatori pe minut. Un alt program difuzat de TVR 1, în fața căruia semifinala de ieri seară nu „a suflat” este „Concertul In Memoriam Mărioara Murărescu”, transmis pe 16 ianuarie a.c., care a fost urmărit în medie de 744.000 de români, la nivel național.

Trăgând linie, programul în care a evoluat trupa Voltaj figurează pe locul 17 în topul audienței generale la TVR 1, în acest an.

Totuși, audiența trupei Voltaj a fost urmărită de 837.000 de români (4,5% rating). A fost cel mai mare ratingul de pe durata difuzării semifinalei.

Cei mai mulți telespectatori ai întregului program Eurovision (TVR 1) au vârste de peste 65 de ani: 31,3%. A doua grupă ca mărime a fost cea a telespectatorilor cu vârste între 55 și 64 de ani: 21,8%. Așadar, mai bine de jumătate din audiență are vârste de peste 55 de ani (53,1%).

De remarcat că doar 1% din totalul audienței a fost formată din tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani.

Grupa de vârstă 25 – 34 de ani a avut o pondere de 7,7% din audiență.

Studiile superioare au avut o cotă de 36,1%, în timp ce studiile medii au deținut o pondere de 49,3% din totalul audienței la nivel național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii