Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la „Suleyman Magnificul”?

Suleyman_Magnificul.jpg
Serialul „Suleyman Magnificul”, lansat pe 10 septembrie 2012 de Kanal D, a fost vizionat până în prezent de o medie de 1.550.000 telespectatori pe minut (8,1% rating național). Cei mai mulți sunt români cu vârste între 55 și 64 de ani: 19,9%.

Aproape 2,4 milioane de români au urmărit cel puțin un minut serialul „Suleyman Magnificul”, difuzat de Kanal D, în perioada 10 septembrie 2012 – 31 ianuarie 2013. Cifra reprezintă indicatorul de audiență reach și arată numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut respectivul program.

Ratingul filmului, adică media de telespectatori pe minut, confirmă succesul programului și în România: 1,55 milioane de persoane pe minut. Dintre acestea, 67,1% au fost femei și 32,9%, bărbați.

Circa 308.000 de români, adică 19,9% din totalul telespectatorilor, au vârste între 55 și 64 de ani, reprezentând cel mai mare segment de public, în funcție de vârstă. O grupă importantă de telespectatori (și ofertantă pentru clienții publicitari) este formată din persoane între 35 și 44 de ani: 17,7%. În jurul acestui procent se situează și grupa de vârstă 45 – 54 de ani: 17%.

Un public vânat de clienții publicitari și „prizonier” al acestui serial este cel cu vârste între 25 și 34 de ani. Ponderea acestuia este de 11,6%. Românii cu vârste de peste 65 de ani dețin o cotă de 18,2%.

În funcție de studii, nucleul dur al telespectatorilor serialului „Suleyman Magnificul” este format din români cu studii medii: 50,9%. Cei cu studii superioare sunt în proporție de 17,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii