
Pierderea de 17.000 de telespectatori la nivel național nu este îngrijorătoare, Pro TV având o poziție confortabilă de lider în sondajele din prime time, în perioada analizată.
Pro TV are cel mai bun public comericial dintre toate televiziunile generaliste. Din acest motiv, advertiserii își doresc prezența pe Pro TV, în ciuda faptul că Pro TV și rivalul său, Antena 1, au crescut prețurile la publicitate din această toamnă.
În luna octombrie, în prime time, circa 21,9% dintre telespectatorii Pro TV au vârste între 35 și 44 de ani. Acesta este publicul predominat la Pro TV și cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile generaliste.
VEZI RADIOURILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE – 10 LUNI 2016
De asemenea, grupa de vârstă 25 – 34 de ani este prezentă în proporție de 15,8%, a doua cifră procentuală după Antena 1 (16,1%). Grupa de vârstă 18 – 24 de ani are o cotă de 4,6%, după Antena 1 (5,5%) și Prima TV (5,7%).
Publicul cu vârste de peste 65 de ani are o cotă de 13%, cea mai redusă cifră procentuală dintre televiziunile generaliste.
În octombrie, în prime time, telespectatorii cu studii superioare au avut o pondere de 21,8%, cea mai mare dintre televiziunile generaliste. Studiile medii sunt prezente în proporție de 49%, iar studiile primare au o cotă de 26%, mai mică decât a stațiilor concurente.
Prezența femeilor și bărbaților în prime time-ul Pro TV este echilibrată: 51,7% bărbați și 48,3% femei. Prezența bărbaților este explicată prin difuzarea meciurilor din UEFA Champions League și Europa League.