Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Prima TV – profilul telespectatorilor în octombrie 2016 (prime time)

În primele 10 luni ale acestui an, în prime time, Prima TV a avut o audiență medie de 245.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Ratingul stație este mai mic cu 5.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.
prima_TV.png

Deși are cea mai mică audiență pe targetul analizat dintre marile stații private generaliste, Prima TV se poate consola cu un public relativ tânăr (comercial).

În octombrie 2016, în prime time, la nivel național, grupa de vârstă 35 – 44 de ani a fost prezentă la Prima TV în proporție de 18,9%, a doua cifră procentuală după Pro TV (21,9%), dar cu foarte puțin peste Antena 1 (18,5%).

La grupa 45 – 54 de ani, Prima TV a avut o cotă de 20,3%, cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile private generaliste. De asemenea, cu o cotă de 5,7% la grupa 18 – 24 de ani, televiziunea ocupă primul loc pe segmentul analizat, peste Antena 1 (5,5%).

Persoanele cu vârste de peste 65 de ani au fost în proporție de 16,6%, a doua cifră procentuală după Pro TV (13%), dar la același nivel cu Antena 1 (16,7%).

VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR ÎN PRIME TIME LA KANAL D – OCTOMBRIE 2016

Românii cu studii superioare dețin o cotă de 13,4%, cu mult în spatele televiziunilor Pro TV (21,8%) și Antena 1 (18,8%).

Circa 33,1% dintre telespectatorii canalului Prima TV au studii primare.

Femeile au fost mai prezente decât bărbații la Prima TV: 54,6%, respectiv 45,4%.

Prima TV se mai poate consola și cu faptul că, în prime time, în primele 10 luni ale acestui an, la nivel național a avut o audiență medie mai mare decât a postului public TVR 1 (217.000 persoane pe minut).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii