Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Moise Guran?

Emisiunea lui Moise Guran de la TVR 1, „Biziday”, este prizonieră publicului tradițional al canalului public. Mai mult de jumătate (52%) dintre telespectatorii acestui program, la nivel național, au vârste de peste 55 de ani.          
moise guran

În perioada 1 ianuarie – 5 martie 2015, circa 6.754.000 de persoane distincte la nivel național au urmărit cel puțin un minut din emisiunea „Biziday”, realizată și prezentată de Moise Guran.

Cifra de 6,75 milioane de telespectatori este indicatorul de audiență reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut dintr-un program. (Spre deosebire de rating, care arată media de telespectatori pe minut, cu persoane care se repetă, reach arată indivizii unici care au urmărit un program cel puțin un minut.)

„Biziday”, o emisiune financiar-economică dinamică și cu un conținut consistent, care se deosebește mult de stilul obosit al programelor de la TVR 1, are un public cu vârste înaintate, conform cu publicul stației. Astfel, cei mai mulți telespectatori la nivel național provin din grupa de vârstă 55 – 64 de ani: 27,1%. De asemenea, un sfert din audiența lui Moise Guran are vârste de peste 65 de ani.

Telespectatorii cu vârste între 35 și 44 de ani au o pondere de 16,4%, iar cei între 45 și 54 de ani au o cotă de 17,9%.

Tinerii între 18 și 24 de ani reprezintă 2,3% din totalul telespectatorilor lui Moise Guran, în intervalul 1 ianuarie – 5 martie a.c.

În funcție de educație, circa 56,1% dintre telespectatori au studii medii, iar 25,6% au studii superioare.

Profilul pe sexe este echilibrat: 49,3% este public feminin și 50,7% reprezintă public masculin.

Text realizat cu sprijinul BPN România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii