Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Digi24 în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)

Digi24 a avut o audiență medie de 92.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021. Este a patra televiziune de pe nișa știrilor TV, după România TV (501.000), Antena 3 (358.000), Realitatea Plus (99.000), dar înaintea televiziunii B1 TV (72.000).
Digi24.jpg

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, audiența medie a televiziunii Digi24 (92.000 de telespectatori pe minut, la nivel național) a fost mai mică cu 31.000 de persoane față de cea din aceeași perioadă a anului 2020, conform măsurătorilor Kantar Media.

În funcție de vârstă, profilul telespectatorilor la Digi24 este mai tânăr decât la televiziunile concurente.

Cea mai mare pondere din audiență este deținută de persoanele cu vârste de peste 65 de ani: 30,2%. Este cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor: România TV (54,7%), Antena 3 (58,5%), Realitatea Plus (53,7%) și B1 TV (50%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 24,7%, mai mare decât la Antena 3 (22,7%), România TV (22,7%), Realitatea Plus (24,4%) și B1 TV (22,6%).

Astfel, persoanele cu vârste de peste 55 de ani sunt în proporție de 55% la Digi24, față de 77,4% la România TV și 81,2% la Antena 3.

Targetul 35 – 44 de ani are la Digi24 o cotă de 17,6%, cea mai mare de pe nișa știrilor TV. De asemenea, segmentul 25 – 34 de ani este în proporție de 6,4%, cea mai mare cifră procentuală de pe nișa știrilor.

Pe segmentul 18 – 24 de ani, Digi24 are o cotă de 1,7%, la nivelul concurenței.

Telespectatorii cu studii superioare sunt prezenți în proporție de 52%, cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul știrilor. Persoanele cu studii medii dețin o cotă de 34,8%, cea mai redusă de pe segmentul analizat.

Femeile sunt mai interesate de programele Digi24 decât bărbații: 51,4%, respectiv 48,6%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii