Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Cârcotași?

cronica_carcotasilor.jpg
Audiența medie a programului „Cronica Cârcotașilor”, difuzat pe Prima TV în prime time, a fost de 351.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (3,3% rating), în intervalul 1 ianuarie – 30 octombrie a.c. Audiența medie este mai mare cu 28.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cel mai mulți telespectatori la nivel urban ai emisiunii „Cronica Cârcotașilor” au vârste între 35 și 44 de ani. Ponderea acestora a fost de 23,4% din totalul telespectatorilor, în perioada amintită. Totuși, față de anul trecut, acest segment este mai mic cu 2,4 puncte procentuale.

O altă grupă importantă de telespectatori este cea cu vârste între 25 și 34 de ani: 18,6%. Această grupă a crescut față de anul trecut cu 2 puncte procentuale.

Cu 2,1 puncte procentuale s-a majorat și segmentul persoanelor cu vârste între 55 și 64 de ani, ajungând la 13,7% din totalul orășenilor care au urmărit programul prezentat de Găinușă și Dezbrăcatu’.

Cota telespectatorilor între 18 și 24 de ani a fost de 6,9%, în pierdere cu 2,5 puncte procentuale față de anul 2012.

Telespectatorii cu vârste de peste 65 de ani au fost în proporție de 14,1%, la nivelul anului trecut.

În funcție de gradul de educație, profiul „Cârcotașilor” se prezintă astfel: 28,7% – studii superioare (creștere de 3,8 puncte procentuale), 52,6% – studii medii (scădere de 2,2) și 17,5% – studii primare (scădere de 0,3).

Publicul feminin la nivel urban are o pondere mai mare decât cel masculin: 55,7%, respectiv 44,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii