Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la B1 TV în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, audiența medie a televiziunii de știri B1 TV a fost de 72.000 de telespectatori pe minut în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național. Este cea mai mică audiență medie de pe nișa canalelor de știri (cu excepția Aleph News - 9.000 de telespectatori).
b1_TV.jpg

Audiența medie a canalului B1 TV (72.000 de persoane pe minut), în primul trimestru al acestui an, este mai redusă cu 38.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2020, conform măsurătorilor Kantar Media.

Cei mai mulți telespectatori ai televiziunii B1 TV, în prime-time, au vârste de peste 65 de ani: 50%. Este o cifră procentuală inferioară televiziunilor concurente Antena 3 (58,5%), România TV (54,7%) și Realitatea Plus (53,7%), dar mult mai mare decât la Digi24 (30,2%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o pondere de 22,6%, la egalitate cu Antena 3 (22,7%), România Digi24 (22,7%), dar mai mică decât la Digi24 (24,7%) și Realitatea Plus (24,4%).

Telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani sunt în proporție de 17,2%, a doua cifră procentuală ca mărime după Digi24 (17,3%).

Publicul cu vârste între 18 și 34 de ani este prezent la B1 TV cu o cotă de 1%, la egalitate cu Antena 3 (1%), mai mică decât la România TV (2%), Digi24 (1,7%) și mai mare decât la Realitatea Plus (0,4%).

Peste o treime din telespectatorii B1 TV au studii superioare: 40,7%. Este a doua cifră procentuală de pe segmentul știrilor, după Digi24 (52%). Studiile medii sunt prezente în proporție de 43,6%.

Ponderea femerilor este mai mare decât cea a bărbaților la B1 TV: 51%, respectiv 49%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii