Audiența medie a canalului B1 TV (72.000 de persoane pe minut), în primul trimestru al acestui an, este mai redusă cu 38.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2020, conform măsurătorilor Kantar Media.
Cei mai mulți telespectatori ai televiziunii B1 TV, în prime-time, au vârste de peste 65 de ani: 50%. Este o cifră procentuală inferioară televiziunilor concurente Antena 3 (58,5%), România TV (54,7%) și Realitatea Plus (53,7%), dar mult mai mare decât la Digi24 (30,2%).
Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o pondere de 22,6%, la egalitate cu Antena 3 (22,7%), România Digi24 (22,7%), dar mai mică decât la Digi24 (24,7%) și Realitatea Plus (24,4%).
Telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani sunt în proporție de 17,2%, a doua cifră procentuală ca mărime după Digi24 (17,3%).
Publicul cu vârste între 18 și 34 de ani este prezent la B1 TV cu o cotă de 1%, la egalitate cu Antena 3 (1%), mai mică decât la România TV (2%), Digi24 (1,7%) și mai mare decât la Realitatea Plus (0,4%).
Peste o treime din telespectatorii B1 TV au studii superioare: 40,7%. Este a doua cifră procentuală de pe segmentul știrilor, după Digi24 (52%). Studiile medii sunt prezente în proporție de 43,6%.
Ponderea femerilor este mai mare decât cea a bărbaților la B1 TV: 51%, respectiv 49%.