În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 358.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 34.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2020, conform măsurătorilor Kantar Media.
Este a cincea audiență națională după Pro TV, Antena 1, Kanal D și România TV și a doua pe nișa televiziunilor de știri, după România TV (501.000).
Circa 58,5% din audiența în prime-time, la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri.
22,7% din audiența Antenei 3 este reprezentată de publicul cu vârste în 55 și 64 de ani. Este cea mai mare cotă de pe nișa știrilor, la egalitate cu România TV.
Astfel, publicul cu vârste de peste 55 de ani la Antena 3 este în proporție de 81,2%, cel mai mare de pe segmentul știrilor, în perioada analizată.
Publicul tânăr are cote procentuale foarte reduse la această televiziune. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 1%. De altfel, toate canalele de știri au puțini tinerii din această categorie de vârstă. Antena 3 are o cotă mai mare decât Realitatea Plus (0,4%), dar mai mică decât România TV (2%) și Digi24 (1,7%).
Segmentul de telespectatori cu vârste între 25 și 34 de ani este reprezentat la Antena 3 în proporție de 1%.
Circa 28,2% din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (18,3%), dar inferioară celorlalte televiziuni: Digi24 (52,1%), B1 TV (40,7%) și Realitatea Plus (35,6%). Targetul cu studii medii este în proporție de 54,8% la Antena 3.
Publicul feminin este mai numeros decât cel masculin: 58,4%, respectiv 41,6%. Antena 3 este televiziunea cu cel mai numeros public feminin de pe nișa știrilor TV.