Cu o medie de 915.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în intervalul orar 19:00 – 24:00, în primele 10 luni ale acestui an, Antena 1 se află în topul audienței generale în spatele Pro TV (1.331.000) și Kanal D (968.000). Dar în această toamnă, cu noua grilă, Antena 1 a trecut în prime time peste Kanal D.
Profilul telespectatorilor în prime time al Antenei 1 s-a apropiat foarte mult în ultimii ani de cel al rivalului Pro TV, având un target comercial ofertant pentru clienții publicitari.
În luna octombrie a.c., în prime time, la nivel național, grupa de vârstă 25 – 34 de ani a avut o pondere de 16,1%, cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile comerciale generaliste.
Cei mai mulți telespectatori ai Antenei 1 provin din grupa de vârstă 35 – 44 de ani: 18,5%. Este a doua cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor generaliste, după Pro TV (21,9%).
De asemenea, targetul 18 – 24 de ani are o pondere de 5,5%, peste Pro TV (4,6%), dar sub Prima TV (5,7%).
La grupa 45 – 54 de ani, Antena 1 are o cotă de 17,3%, după Prima TV (20,3%) și Pro TV (18,2%).
Persoanele cu vârste de peste 65 de ani care au urmărit Antena 1 în prime time, în octombrie, dețin o cotă de 16,7% la nivel național.
VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR PRO TV – OCTOMBRIE 2016
Circa 18,8% dintre telespectatorii acestei televiziuni au studii superioare, a doua cifră procentuală după Pro TV (21,8%). Studiile medii sunt în proporție de 51,2% din totalul telespectatorilor la Antena 1, fiind prima cifră procentuală ca mărime dintre televiziunile generaliste.
Spre deosebire de concurentul său Pro TV, care are o proporție echilibrată între bărbați și femei, Antena 1 este urmărită mai mult de femei: 61%. Este un procent favorabil pentru Antena 1, ținând cont de faptul că femeile decid în gospodărie lista de cumpărături, avantaj pentru clienții publicitari!