Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Antena 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)

În intervalul orar de maximă audiență (orele 19:00 – 24:00), Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 1.055.000 telespectatori pe minut, la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021. Este a treia audiență de pe piața TV, după Pro TV (1.480.000) și Kanal D (1.414.000).
Antena-1-logo-nou

Audiența Antena 1 în prime time, în intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2021, este mai mică cu 29.000 de telespectatori față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului 2020. Este o scădere moderată la nivel național.

Cei mai mulți telespectatori ai programelor Antena 1 provin din segmentul de vârstă 45 – 54 de ani: 21,2%. Este un procent mai mic decât cel înregistrat la Pro TV (25%), dar mai mare decât la Kanal D (18%).

Targetul 25 – 34 de ani la Antena 1 are o pondere de 9,3% din audiență, în timp ce la Pro TV acesta este de 8,5%, iar la Kanal D de 10,3%.

Grupul cu vârste între 18 și 24 de ani este de 5,5% la Antena 1, față de Pro TV cu 4%, dar la egalitate cu Kanal D (5,5%).

Telespectatorii cu vârste între 12 și 17 ani au o cotă de 4,4% comparativ cu 2,5% cât are Pro TV.

Targetul „peste 65%” are la Antena 1 o cifră procentuală de 22,3%, mai mare decât la Pro TV (19%), dar inferioară celei de la Kanal D (25,7%).

În funcție de studii, audiența Antena 1 în prime time este dominată de telespectatorii cu studii medii: 53,3%. Persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 15,3%, comparativ cu Pro TV (19,7%) și Kanal D (10%). Telespectatorii cu studii primare au o pondere de 28,6%.

Antena 1 este preferată de publicul feminin, care deține o cotă de 58,4% din audiența națională a televiziunii, conform măsurătorilor Kantar Media.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii