Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine s-a uitat la mitingul PSD? Profilul telespectatorilor la canalele de știri și TVR 1

Telespectatorii mitingului PSD au avut vârste ridicate. Cei mai mulți consumatori ai mitingului sunt săriți de 65 de ani. La postul public TVR 1, jumătate din audiență are vârste de peste 65 de ani și doar 17% sunt telespectatori cu studii superioare.
televiziune

Antena 3

La mitingul PSD (orele 20:00 – 22:15), Antena 3 a avut o medie de 789.000 de telespectatori pe minut la nivel național (4,4 puncte de rating), cea mai mare dintre cele cinci televiziuni analizate.

Circa 47,5% din această audiență a fost formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani, a doua cifră procentuală după TVR 1 (52,2%). Pe targetul 55 – 64 de ani, cota a fost de 26,8% din totalul audienței postului. Astfel, telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani au fost în proporție de 74,3%.

Categoria de vârstă 25 – 34 de ani a fost în proporție de 3,5%, a doua cea mai mică cifră după B1 TV (2,6%).

Publicul feminin a fost mai prezent la Antena 3 decât cel masculin: 57,8%, față de 42,2%. Cifra procentuală la femei este cea mai mare dintre televiziunile analizate.

Telespectatorii cu studii superioare au avut o cotă de piață de 26,1%, iar cei cu studii medii de 54,1%.

România TV

La România TV, mitingul PSD(orele 20:00 – 22:15) a fost urmărit de 692.000 de telespectatori pe minut la nivel național. 44% dintre aceștia au fost telespectatori cu vârste de peste 65 de ani și 29,2% între 55 și 63 de ani. Această din urmă cifră procentuală este a doua cea mai mare după cea de la Digi24 (33,5%).

Pe targetul 25 – 34 de ani, România TV a avut 4%.

Telespectatori cu studii medii de la România TV au avut cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile analizate: 55,6%.

Sudiile superioare au fost în proporție de 16,6%, cea mai redusă dintre televiziunile monitorizate.

Și la această televiziune, femeile au fost mai numeroase decât bărbații: 55,4%, respectiv 44,6%.

Realitatea TV  

La Realitatea TV, media de telespectatori la mitingul PSD a fost de 343.000 pe minut, la nivel național.

Ponderea persoanelor cu vârste de peste 65 de ani a fost de 36,2%, a doua cea mai scăzută după Digi24 (17,4%). O cifră bună a fost pentru targetul 35 – 44 de ani: 15,6%, a doua ca mărime după Digi24 (17,7%).

Bărbații și femeile au fost prezente în mod egal la mitingul difuzat de Realitatea TV.

O treime dintre telespectatorii Realității au studii superioare (31,3%), a doua cifră ca mărime după Digi24 (42,7%)

TVR 1

TVR 1 a avut o medie de 286.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, sâmbătă, 9 iunie, în intervalul orar 20:00 – 22:15.

Jumătate dintre telespectatorii prezenți pe TVR 1 au vârste de peste 65 de ani. De altfel, 87,6% din audiența canalul public a fost formată din persoane cu vârste de peste 45 de ani.

Bărbații au fost mai prezenți decât femeile: 52,3%, respectiv 47,7%.

Doar 17% dintre telespectatorii TVR 1 au studii superioare, cea mai mică cifră procentuală. Circa 33,4% sunt persoane cu studii primare, cea mai mare dintre televiziunile analizate.

TVR are cel mai îmbătrâni și mai neinstruit public.

B1 TV

Cel mai numeros public la B1 TV a provenit din targetul de peste 65 de ani: 36,2%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani a avut o cifră procentuală de 15,6%, a doua după Digi24 (17,7%).

Și la această televiziunile bărbații au fost mai numeroși decât femeile: 53,3%, respectiv 46,7%. Studiile medii au fost prezente în proporție de 51%.

B1 TV a avut o medie de 100.000 de telespectatori pe minut în intervalul 20:00 – 22:30.

Digi24

Digi 24 a avut cea mai mică audiență dintre televiziunile analizate: 88.000 de telespectatori la nivel național. Dintre aceștia, 33,5% au fost telespectatori cu vârste între 55 și 64 de ani.

Digi24 a fost singura televiziune la care nucleul dur de telespectatori nu a fost cel de peste 65 de ani (17,4%).

Circa 17,7% din audiența postului a fost formată din persoane cu vârste între 35 și 44 de ani. De asemenea, 8,5% a fost targetul 25 – 34 de ani, cel mai mare dintre toate televiziunile analizate.

Digi24 a avut cel mai tânăr public care a consumat mitingul PSD.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii