Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine s-a uitat la returul Chelsea – Steaua?

chelsea-steaua.jpg
La nivel național, din cei 4.567.000 de români care s-au uitat în medie pe minut la partida Chelsea – Steaua (Pro TV), aproape 20,2% au vârste între 35 și 44 de ani. A fost cea mai numeroasă grupă de vârstă din profilul telespectatorilor care au urmărit această transmisiune.

Cea de-a doua grupă de vârstă care a contat în audiența meciului Chelsea – Steaua (Pro TV) a fost reprezentată de persoane cu vârste între 55 și 64 de ani: 19,2%. Un alt segment consistent de telespectatori a fost format din microbiștii cu vârste între 25 și 34 de ani: 15%.

Tinerii între 18 și 24 de ani au fost prezenți în fața micilor ecrane în proporție de 6%.

Bărbații au avut o pondere de 58%, mai mică decât cea de la partida-tur (60%), transmisa tot de Pro TV. Persoanele cu studii medii au fost în proporție de 50,8% (în tur – 49,8%), iar cele cu studii primare au deținut o cotă de 22,7% (în tur – 23,9%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii