Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine s-a uitat la noul „Dallas”?

dallas_07_1992a98c81.jpg
Primele două episoade ale serialului „Dallas”, difuzate de Antena 1, au fost urmărite de o medie de 2,31 milioane de telespectatori pe minut. Dintre aceștia, 55,5% au fost femei și 21,2% au fost persoane cu vârste între 35 – 44 de ani.

Aproximativ 492.000 de români, cu vârste între 35 și 44 de ani, au urmărit primele două episoade din serialul „Dallas”, transmise sâmbătă, 12 ianuarie, pe Antena 1. Este cel mai mare segment de telespectatori la nivel național, în funcție de vârstă: 21,2%. Interesul major al acestor români pentru noul sezon „Dallas” se poate explica prin nostalgiile față de serialul transmis de Televiziunea Română, imediat după Revoluție, când erau foarte tineri și… „înfometați” de "dramele" familie Ewing.

Un alt segment important al serialului „Dallas”, difuzat de Antena 1, a fost format din persoane cu vârste între 55 și 64 de ani: 422.000 (18,2%). Românii cu vârste de peste 65 de ani au urmărit „Dallas” în proporție de 17,6% (408.000 telespectatori). Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani au avut o pondere de 5,9%, adică 136.000 de telespectatori.

În funcție de educație, profilul telespectatorilor din sondaje arată că 49,8% dintre românii care au urmărit serialul, adică o medie de 1,15 milioane de indivizi pe minut, au studii medii. Cei cu studii superioare au fost reprezentanți în proporție de 16,1%.

Primul episod din „Dallas” a avut o audiență medie de 2,56 milioane de telespectatori pe minut (13,5% rating național), în timp ce al doilea a fost urmărit de 2,02 milioane (10,7% rating).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii