Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine cântă mai tare pe nișa televiziunilor muzicale?

kiss_TV_2.jpg
Kiss TV a încheiat anul 2012 pe locul 28 în topul audiențelor generale, la nivel național. Dar este televiziunea cu cea mai mare audiență pe nișa muzicală.

În cursul anului 2012, 1.534.000 de români au urmărit cel puțin un minut programele televiziunii Kiss TV. Este cel mai mare indice reach obținut de un canal de muzică pop și dance. La nivel național, ratingul Kiss TV a fost de 23.000 de telespectatori pe minut, iar în urban, 14.000. Kiss TV este deținut de operatorul pan-european SBS Broadcasting Group.  

Pe locul secund în nișa muzicală s-a plasat U TV, care a avut o medie de 12.000 de persoane pe național, respectiv 7.000 la nivel urban. MTV România, canal controlat de Pro TV S.A., a avut o medie de 9.000 de telespectatori pe minut (național) și 6.000 (urban).

Segmentul televiziunilor muzicale este încheiat de Music Channel, cu o medie de 8.000 de persoane pe minut la nivel național și 5.000 pe urban. Doar patru televiziuni muzicale figurează în sondajele de audiență TV.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii