Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine ascultă muzică la televizor? – MTV România

53. MTV
În 2013, audiența medie a MTV România la nivel urban a fost de 7.000 de persoane pe minut (0,07% rating, whole day). Aproape 35% dintre telespectatorii acestui program au vârste cuprinse între 25 și 34 de ani.

Al doilea mare segment de telespectatori ai MTV România, la nivel urban, provine din grupa de vârstă 18 – 24 de ani: 15,5%. Este cea mai mare cifră procentuală de pe nișa muzicală, la egalitate cu Music Channel.

De asemenea, telespectatorii cu vârste între 35 și 44 de ani au fost în proporție de 15%. Publicul între 12 și 17 ani a deținut o cotă de 9,6%, mai mică decât la Kiss TV (11,4%) și la Music Channel (10,7%).

Telespectatorii cu studii superioare au fost în proporție de 27,7%, a doua cifră procentuală de pe nișa televiziunilor muzicale după H!T TV (43,5%). Studiile medii au avut o pondere de 41,3%, iar cele primare au deținut 21,9% din totalul telespectatorilor.

Publicul femin a fost mai fidel MTV România decât cel masculin: 64,4%, respectiv 35,6%.

Vezi AICI profilul telespectatorilor la U TV în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii