FacebookTwitterLinkedIn

Cel de-al doilea mare segment de telespectatori provine din publicul urban cu vârste între 35 și 44 de ani: 16,2%. Orășenii cu vârste între 18 și 24 de ani au avut o pondere de 15,4%, iar cei între 12 și 17 ani, de 11,4%, aceasta din urmă fiind cea mai mare cotă procentuală dintre televiziunile de muzică pop.

Telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani au fost în proporție de 5,5%.

Publicul feminin a deținut un segment de 64,7% din totalul telespectatorilor din mediul urban, cel mai mare de pe nișa muzicală.

În funcție de educație, profilul telespectatorilor Kiss TV se prezintă astfel: 24,6% – telespectatori cu studii superioare, 44,5% – studii medii și 21,7% – studii primare.

În decembrie 2013, canalul Kiss TV a fost cumpărat de Antenna Group din Grecia, la „pachet” cu Kiss FM, Magic FM, One FM şi Rock FM.

Vezi și profilul telespectatorilor la ETNO TV!