Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine ascultă muzică la televizor? – Kiss TV

kiss_TV.jpg
Anul trecut, Kiss TV a avut o audiență medie la nivel urban de 13.000 de telespectatori pe minut (whole day). Cei mai numeroși telespectatori ai Kiss TV au avut vârste cuprinse în 25 și 34 de ani: 35,8%.

Cel de-al doilea mare segment de telespectatori provine din publicul urban cu vârste între 35 și 44 de ani: 16,2%. Orășenii cu vârste între 18 și 24 de ani au avut o pondere de 15,4%, iar cei între 12 și 17 ani, de 11,4%, aceasta din urmă fiind cea mai mare cotă procentuală dintre televiziunile de muzică pop.

Telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani au fost în proporție de 5,5%.

Publicul feminin a deținut un segment de 64,7% din totalul telespectatorilor din mediul urban, cel mai mare de pe nișa muzicală.

În funcție de educație, profilul telespectatorilor Kiss TV se prezintă astfel: 24,6% – telespectatori cu studii superioare, 44,5% – studii medii și 21,7% – studii primare.

În decembrie 2013, canalul Kiss TV a fost cumpărat de Antenna Group din Grecia, la „pachet” cu Kiss FM, Magic FM, One FM şi Rock FM.

Vezi și profilul telespectatorilor la ETNO TV!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii