Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine ascultă muzică la televizor? – ETNO TV

etno-tv.jpg
ETNO TV, televiziune de muzică populară și cântece de petrecere, deținută de omul de afaceri Silviu Prigoană, a avut o audiență medie de 29.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (whole day) în anul 2013. Aproape o treime dintre telespectatorii televiziunii au studii primare și mai mult de jumătate, studii medii.

Aproape 28,7% dintre telespectatorii ETNO TV din mediul urban au vârste cuprinse între 55 și 64 de ani. Este cel mai mare segment de telespectatori ai televiziunii, în funcție de vârstă. O pondere de 27% din totalul telespectatorilor este deținută de orășenii cu vârste de peste 65 de ani.

Publicul matur (35 – 44 de ani) este prezent în proporție de 10,1%, iar cel tânăr (18 – 24 de ani) are o cotă de 5,3%. Grupa de vârstă 25 – 34 de ani are o pondere de 7,6%.

ETNO TV are un public majoritar cu studii medii: 53,4%. Orășenii cu studii superioare sunt în proporție de 53,4%, iar cei cu studii primare dețin o cotă de 30,5%.

Femeile sunt mai prezente decât bărbații la ETNO TV: 53,7%, respectiv 46,3%.

În prima lună a acestui an, ETNO TV a avut o medie de 31.000 de telespectatori pe minut în urban (whole day), fiind pe locul 17 în topul audienței generale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii