Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Orologerie de lux |
|

Cindy Crawford, de 20 de ani ambasador Omega

După două decenii de apariții în reclame, interviuri și evenimente, fostul top model Cindy Crawford a devenit cel mai longeviv ambasador Omega. Aniversarea a fost sărbătorită printr-o ședință foto în care modelul a demonstrat că frumusețea nu cunoaște vârstă.  
csm_20151201_cindycrawford_news_2923_c92a1b9e38

În 1995, atunci când Omega a ales-o pe Cindy Crawford ambasador al brandului, americanca era cel mai bine plătit model al planetei. Imaginea ei era prezentă pe toate copertele revistelor importante de modă iar brandul a profitat pe deplin de statutul ei de super-vedetă pentru a-și ilustra și latura sa feminină.

Ceasurile Omega erau recunoscute pentru precizia cu care cronometrau evenimente sportive, rezistența cu care se scufundau în adâncuri și mai ales pentru asocierea cu celebra aselenizare din anii ’60. Era nevoie și de o imagine feminină, dar Cindy Crawford urma să fie mult mai mult decât o poză drăguță.

Supermodelul a fost invitat încă din primul an de colaborare să contribuie la desenul noii colecții Constellation din 1995 și să demonstreze cu fiecare apariție că valorile Omega sunt reale. În cei 20 de ani de colaborare, Cindy Crawford a participat la primul turneu de golf al celebrităților din Crans Montana, în 1997, a urcat pe un elefant în timpul aniversării de 150 de ani a mărcii elvețiene din India și a pozat într-un bob alături de Stephan Urquhart (președintele Omega) în timpul Olimpiadei de iarnă din 2010.

Ședința foto care marchează cei 20 de ani de colaborare a folosit lumină naturală pentru a pune în valoare frumusețea fostului top-model, dar și imaginea ei puternică și încrezătoare. Vedeta a purtat mai multe modele, printre care și Seamaster Aqua Terra sau Constellation Pluma, colecția pe care la care contribuia cu propriile desen în urmă cu două decenii.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii