Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cinci televiziuni „fac legea” în mediul URBAN – audiențe TV în februarie 2016

Doar cinci televiziuni captează atenția românilor din mediul urban: trei generaliste și două de știri. Cele cinci dețin în total aproape jumătate din piața TV.
televiziuni_tematice.jpg

În februarie a.c., cota cumulată de piață a televiziunilor Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV, primele cinci televiziuni cu cele mai mari audiențe în urban, este de 47,87%. Adică, aproape jumătate din piața TV.

(Cota de piață reprezintă numărul de telespectatori ai unui program TV raportat la numărul total de persoane cu televizoarele deschise, în acel interval de timp, exprimat în procente.)

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – FEBRUARIE 2016

Sunt două televiziuni, Pro TV și Antena 1, cu audiențe medii în urban de peste 300.000 de telespectatori pe minut. Kanal D are un rating ce depășește pragul de 200.000 de persoane în urban. Două televiziuni, Antena 3 și România TV depășesc media de 100.000 de telespectatori/minut.

Se observă decalajul mare dintre ratingul România TV (121.000), ultima televiziune din grupul amintit, și următoarea plasată, TVR 1, cu o medie de 63.000 de orășeni pe minut, conform Kantar Media, copyright ARMADATA SRL.

În top 15 televiziuni în urban sunt prezente DigiSport 1 și Digi24, televiziuni deținute de RCS & RDS, cu ratinguri de 39.000, respectiv 38.000 telespectatori pe minut. Digi24 a depășit în urban audiența Realitatea TV (31.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii