FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit companiei, factorii care au contribuit la creșterea înregistrată în 2018 de Workspace Studio au fost interesul ridicat față de scaunele Herman Miller, creșterea cererii de lucrări de construcții și amenajări interioare, alături de nevoia de eficientizare a spațiului și orientarea angajatorilor către amenajări menite să îi diferențieze pe piața muncii prin design și ergonomie.

“Proiectele care presupun cele mai mari provocări sunt proiectele integrate de amenajări, care generează aproximativ 65% din afacerile Workspace Studio. În cadrul lor, lucrările de fitout, instalații, decorațiuni și mobilare trebuie executate extrem de rapid și performant. Menținerea nivelului calitătii și al customer service-ului în astfel de proiecte este cea mai mare realizare în anul care a trecut”, a precizat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

Peste 80% dintre proiectele din 2018 au fost realizate pentru clienți din sectoarele IT și industrial. Cel mai mare proiect al Workspace Studio în 2018 a fost în valoare de 850.000 euro. Investiția medie într-un post de lucru amenajat de Workspace Studio în 2018 a fost de 1000 euro/angajat, incluzând scaunul, biroul și cota din spații comune precum sălile de ședințe, zonele de cooperare, conectare sau relaxare. Cele mai scumpe posturi de lucru vândute anul trecut au costat 8000 euro per angajat.

“Piața amenajărilor de birou premium în România este în creștere, iar interesul față de soluțiile ergonomice și birouri cu design human–centric se dezvoltă în majoritatea domeniilor, dar mai ales în zona Serviciilor. Așa cum remarcam, IT-ul a dat tonul pentru o evoluție a birourilor și reprezintă în continuare segmentul cel mai important pentru business-ul nostru. Celelalte domenii urmează această tendință și se orientează tot mai mult către spații de lucru care sprijină productivitatea, creativitatea și inovația. Un semnal în acest sens este și interesul în creștere față de soluțiile acustice și mobilier pentru lounge, remarcat anul trecut”, a adăugat Horațiu Didea.

Citește și: “Living office”, conceptul din spatele spațiilor de birouri moderne