Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cif a început să curețe România de mesajele agresive de pe străzi, care influențează negativ copiii

Campanie_Curatare.jpg
Cif, o marcă a companiei Unilever, alături de MRM România și McCann Bucureşti, dau startul unei curajoase inițiative în România: curățarea străzilor de mesaje și însemne agresive, care pot influența într-un mod negativ buna dezvoltare a  copiilor.

Conform unui studiu demarat de UNICEF, violența psihică asupra copiilor are loc, de cele mai multe ori, la școală sau pe stradă și poate avea efecte devastatoare asupra copiilor, de la afecțiuni psihologice și cicatrici emoționale, până la probleme de adaptare în societate, la vârsta adultă.

„Putem să ne ferim copiii de violență controlând televizorul sau calculatorul, însă nu putem controla străzile și nu îi putem feri de însemnele si mesajele agresive care îi pândesc la orice colț, pe orice perete. Misiunea lui Cif a fost mereu aceea de a  menține și reda frumusețea suprafețelor din interiorul casei. Dorința de a păstra străzile curate și lipsite de mesaje agresive este o continuare naturală a misiunii noastre”, declară Dan Oprescu, Director Brand Building Unilever South Central Europe.

Campania „Cif curață România” se desfășoară la nivel național, în perioada 20 februarie – 30 mai 2014 și își propune înlăturarea mesajelor vulgare, cu potențial agresiv sau discriminatoriu de pe stradă, pe  care le vor semnala locuitorii din toate orașele țării.

ORICINE poate să încarce pe www.cif.ro sau pe pagina de Facebook a campaniei https://apps.facebook.com/cifcurataromania/ fotografii cu mesaje sau însemne agresive întâlnite pe stradă, pentru ca Cif sa ajungă la ele și să le curețe.

De asemenea, special pentru aceasta campanie, pentru a simplifica procesul de identificare a locurilor care conțin mesaje agresive sau discriminatorii, a fost dezvoltată o aplicație de mobil:

Pentru Google Play (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=net.mready.cif

Pentru App Store (iOS): https://itunes.apple.com/us/app/cif-curata-romania/id813771580?ls=1&mt=8

„Aceasta campanie inovatoare nu este doar despre curățare. Este pentru prima dată când, în România, un brand oferă o unealtă digitală unei comunități, pentru ca acea comunitate să-și poata schimba în bine viața, folosind tehnologia LBS, pentru a monitoriza locațiile pe care le curățăm, la îndemnul acestor oameni”, a declarat Nir Refuah, GM & Chief Innovation Officer MRM Worldwide România.

Înlăturarea mesajelor agresive sau discriminatorii constă în curățarea propriu-zisă a zonei de către o echipă specializată, atât cu produse Cif, cât și cu alte soluții de curățare special concepute pentru exterior, în funcție de suprafața curățată. Procesul de curățare este realizat și monitorizat de către o companie specializată,  respectând toate normele de siguranță și având în vedere toate aprobările legale.

Locațiile curățate pe parcursul campaniei vor fi alese dintre fotografiile înscrise pe site de catre public, în limitele și condițiile regulamentului. Pe măsura finalizării operațiunilor de curățenie, pozele de înainte și după curățare vor fi disponibile în galeriile de pe website și de pe pagina de Facebook.

„Am pornit de la o tensiune relevantă pentru orice mamă: cum îmi protejez copilul de mesaje agresive, de conținut ofensator? Tehnologia are o parte din răspunsuri: setări în televizor, în laptop sau pe telefonul mobil. Dar ce setări poți face pe stradă? Nu poți decât să încerci să cureți, fizic, mesajele agresive. Nu avem pretenția că toate problemele se vor rezolva în primul an de campanie. Dar sperăm că este o platformă pe termen lung și contăm, tot pe termen lung, și pe sprijinul oamenilor“, a declarat Alexandru Dumitrescu, Executive Creative Director McCann București.

Campania „Cif curață România” a debutat cu un documentar teaser, difuzat în mediul on line timp de 7 zile iar spotul TV, care prezintă detaliile campaniei și cum se poate publicul larg implica în aceasta, va fi difuzat pe stațiile TV.

Campania CIF va fi susținută printr-o comunicare în mediul online, ce va cuprinde video bannere, social media, o aplicație pentru smart phone-uri și prezența pe bloguri.

Echipa Unilever implicată în proiect a fost formată din: Dan Oprescu – Director Brand Building Unilever South Central Europe; Monica Tamaș – Senior Brand Manager Household Cleaning Unilever South Central Europe; Anca Vraciu – Brand Building Executive Cif Unilever South Central Europe

Echipa McCann București: Alexandru Dumitrescu – Executive Creative Director; Gabriela Alexandrescu – Group Account Director; Ioana Zamfir – Copywriter; Ionuț Coandă – Art Director; Ana Maria Plăcintă – Account Manager; Ionela Tatu – Account Executive; Ileana Șerban Pârâu – Senior Strategic Planner; Tiberiu Munteanu – A/V Manager; Carmen Bistrian – Corporate Communication Manager

Echipa MRM Worldwide Romania: Nir Refuah – General Manager MRM; Oana Gheorghe – Copywriter; Bogdan Teodorescu – Senior Art Director; Bogdan Dinu  – Junior Art Director; Ionela Buta – Client Service Director; Tina Crețu – Account Manager; Alexandra Vișan – Web Developer; Bogdan Deaconescu – Web Developer

Echipa Momentum i-a cuprins pe: Andrei Toniuc – Chief Growth Officer; Dragoș Vintu – Retail & Experiential Manager; Alexandra Tănase – Account Executive

Echipa McCann PR: Ruxandra Vasilescu – Account Director; Bianca Severin – Account Manager

Echipa MindShare: Clara Berindean – Group Account Director; Lavinia Andrei-Goia – Account Manager; Andreea Florescu – Digital Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii