
Christophe Dridi îl înlocuieşte pe Cornel Olendraru, care va prelua postul de director industrial pentru regiunea Eurasia, responsabil de performanţa industrială şi logistică a Grupului Renault în trei ţări: România, Turcia şi Rusia.
Cristophe Dridi a declarat: „Sunt fericit să mă alătur echipelor de la Uzina Vehicule din Mioveni, leagănul vehiculelor Dacia. Cornel și colegii din uzină au realizat o muncă excelentă. Alături de colaboratori, voi continua creșterea și evoluția dinamică ce au fost adoptate de uzină, cu scopul de a continua să fabricăm vehicule competitive, de o calitate ireproșabilă, care răspund exigențelor clienților actuali și atrag noi clienți”.
Christophe Dridi (47 ani) este absolvent al Ecole Supérieures des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD, în management global. Își începe cariera la Renault, în 1993, ca inginer, iar din 1996 este manager Fiabilitate şi Statistică.
În 2001, se alătură echipelor Alianței Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate, la Nissan. Ulterior, se expatriază în Mexic, unde devine Director de Calitate Renault Mexic.
Parcursul său profesional continuă în Franța, la Departamentul Montaj și la Inginerie în uzina din Sandouville, după care devine responsabil cu incidentologia vehiculelor Renault și Dacia, la Technocentre.
Din 2009, preia responsabilitatea de Director de Producție al uzinei din Casablanca și, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger. El devine, de la 1 octombrie, director al Uzinei Vehicule Dacia de la Mioveni.
CITEȘTE: CUI I-E FRICĂ DE BRANDURI?
La rândul său, Cornel Olendraru a spus: „Am avut privilegiul de a lucra şase ani pe platforma Dacia cu oameni pasionaţi şi mândri de maşinile făcute în România. Ne-am propus să răspundem celor mai exigente pieţe din lume, cu produse de o calitate ireproşabilă şi la un preţ imbatabil. Într-o bună măsură, am reuşit, făcând din platforma de la Mioveni (atât din Uzina Mecanica şi Şasiuri, cât şi din Uzina Vehicule), o platformă industrială de referinţă pentru Alianţa Renault-Nissan. Mai sunt multe lucruri de realizat, dar pot spune că Dacia, astăzi, înseamnă evoluţie şi transformare. Sunt onorat de noua poziţie pe care o voi ocupa. Dacă în România şi Turcia, operaţiunile grupului Renault sunt consolidate şi performante, oportunitatea şi provocarea cea mai mare va fi în Rusia, într-o piaţă care şi astăzi este în scădere, dar are un potenţial uriaş. Voi rămâne în contact strâns cu uzinele de la Mioveni. Îmi propun să contribui în continuare la modernizarea Daciei şi îmi doresc să reuşesc să duc la nivel de regiune măcar o parte din experienţa extraordinară acumulată în România”.
Cornel Olendraru (46 ani) a absolvit facultatea de Aeronave din cadrul Universităţii Politehnica din Bucureşti. Are un master şi un doctorat în mecanică, obţinute la Şcoala Politehnica Palaiseau din Franţa.
În 1999 îşi începe activitatea ca inginer la Honeywell, unde a lucrat în fabricile din Franţa, Marea Britanie şi Italia, iar între 2001 şi 2003 este responsabil de coordonarea capacităţii de producţie şi de performanţa uzinelor din Europa.
Din 2003 revine în România la Honeywell Garret, unde este, pe rând, director de producţie, director logistică şi director al uzinei.
În 2010 preia conducerea departamentului de fabricaţie din cadrul Uzinei Mecanica şi Şasiuri Dacia, ulterior ocupând poziția de director. Din 2013, Cornel Olendraru este director al Uzinei Vehicule Dacia, iar, de la începutul lunii octombrie 2016, devine director industrial și logistic al regiunii Eurasia.