Cautare




, Contributor

Travel |
|

Christian Tour, vânzări de aproximativ 1,6 milioane de euro în patru zile

Agenţia tour operatoare Christian Tour a vândut în cele patru zile ale ediției de primăvară a Târgului de Turism al României pachete pentru 5464 de turiști, în valoare de aproximativ 1,6 milioane de euro.
Christian Tour la TTR 2015 3

„În ceea ce privește destinațiile preferate de români, Grecia rămâne favorita lor, detașându-se insulele Creta (Heraklion şi Chania), Rodos, Zakynthos, Lefkada și Corfu. Asta ne-a demonstrat și rapiditatea cu care s-au epuizat celebrele oferte de 1 euro cazarea pentru o săptămână de vacanță pentru multe destinații din Grecia. În primele zile ale târgului s-au vândut cele cca. 650 vacanțe de 1 euro pe care le-am pus la dispoziţia turiştilor noştri”, a declarat Marius Pandel, CEO al Christian Tour.

Marius Pandel a mai precizat că “cea mai căutată destinație turcească rămâne Antalya, ea fiind preferată de familiile cu copii. Cele mai cerute hoteluri din stațiune sunt cele de 5* cu Ultra All Inclusive. Cât despre Spania, Mallorca și Tenerife devin tot mai interesante pentru turiștii români”, a subliniat CEO-ul celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă.

Potrivit lui Marius Pandel, surpriza acestei ediții a Târgului de Turism al României au constituit-o croazierele. S-au vândut foarte multe locuri pentru grupurile de croazieră – pachet complet – organizate de Christian Tour, cele mai solicitate itinerarii fiind Brizele Mediteranei, Fiordurile Nordului și Capitalele Baltice. Cât despre circuitele culturale, foarte cerute au fost cele de pelerinaj în Israel și Iordania, cu precădere în perioada sărbătorilor pascale.

Şi staţiunile balneoclimaterice au avut succes, fiind vândute numeroase pachete pentru Paște, în special în stațiunile de la munte și în cele balneoclimaterice: Valea Prahovei, Poiana Brașov, Băile Felix, Sovata și Vatra Dornei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii