FacebookTwitterLinkedIn

Pe parcursul celor 10 ani de activitate în cadrul companiei Janssen, Christian Rodseth a obţinut rezultate de business consistente în calitate de brand manager al diviziei de neurologie, market access manager şi manager de vânzări naţional al diviziei de medicină internă.

Două obiective adiţionale ale companiei vizează consolidarea reputației Janssen în industria farmaceutică şi aderarea la principiile Codului de Transparenţă al Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) care prevede declararea transferurilor de valoare dintre companiile membre şi profesioniștii sau organizațiile din domeniul sănătății.Anterior, funcția de managing director al companiei farmaceutice Janssen România a fost deținută de către Jacopo Murzi.

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 27 – Jacopo Murzi (Johnson&Johnson)

„Pentru anul în curs dorim să continuăm să ne dezvoltăm liniile strategice deja iniţiate. Urmărim de asemenea să consolidăm și parteneriatele cu factorii decizionali pentru a extinde accesul pacienţilor români la tratamentele de nouă generaţie. Anul trecut, Janssen România a putut oferi persoanelor care suferă de schizofrenie două noi opţiuni terapeutice care au fost introduse pe lista medicamentelor compensate. Mai mult decât atât, compania a iniţiat un program educaţional despre această afecţiune pentru destigmatizarea pacienţilor. În 2016, vom continua să oferim o speranţă celor care suferă de cancer de prostată. Acest lucru este posibil datorită compensării, prin Programul Naţional Oncologic, a unei terapii Janssen care îmbunătăţeşte semnificativ rata de supravieţuire şi calitatea vieţii acestor pacienţi oncologici din România” a declarat Christian Rodseth, noul managing director al Janssen România.