FacebookTwitterLinkedIn

Din 2007 și până astăzi, Caroline Scheufele, copreședintele, directorul artistic Chopard și cea care a reinterpretat trofeul Palm D’or, a gândit pentru fiecare ediție a Festivalului de Film de la Cannes o colecție specială, dedicată marilor prezențe de pe covorul roșu.

Anul acesta, cele 71 de piese (număr echivalent cu edițiile festivalului) nu doar că au ridicat provocarea artizanilor Chopard, dar s-au întins către alte culturi.

Caroline Scheufele s-a oprit pentru Colecția Chopard Red Carpet 2018 la toate acele călătorii care au însemnat pentru ea o inspirație, o revelație sau care au dezvoltat o intuiție personală.

Caroline Scheufele

Piesa vedetă a colecției o reprezintă un colier din pene naturale, inspirată din costumele și tradițiile triburilor platoului mongol. Simbolul central este sculptat dintr-o camee din aur, fiind împodobit cu spirale din apatite albastre, granate violet, jasp roșu și diamante negre.

Bijuteria fost creată în colaborare cu Nelly Saunier, o artistă „plumassier”:

„Păsările se nasc cu o eleganță care nu moare niciodată. Ele demonstrează libertate completă atunci când își arată frumusețea. Ceea ce vreau eu să împărtășesc este tocmai această spontaneitate și autenticitate în modul de exprimare. Penele înseamnă emoție”.

CITEȘTE ȘI Chopard anunță 5 „mini-Palms” pentru Festivalul de la Cannes 2018