Cautare




, Redactor

Reporter în căutare de oameni și povești.

Bijuterii |
|

Chopard Red Carpet 2019 – O sărbătoare a iubirii

Fiecare creație Chopard poartă cu sine pasiunea cu care a fost adusă la viață. Pentru colecția Red Carpet 2019, Caroline Scheufele, copreședinte și director artistic al Casei, a ales IUBIREA ca temă principală și sursă de inspirație. Cele 72 de piese care o compun au fost lansate cu ocazia deschiderii ediției 2019 a Festivalului Internațional de Film de la Cannes. Chopard este partenerul oficial al acestui eveniment din 1998.
Red Carpet Steps 818022-9001

Chopard joacă un rol major pe scena artei contemporane internaționale datorită legăturii strânse cu lumea cinematografiei. Așadar, numărul celor 72 de piese care alcătuiesc colecția nu este întâmplător. Acesta corespunde numărului de ediții la care a ajuns festivalul de la Cannes. În fiecare an, Caroline Scheufele creează o colecție Haute Joaillerie care să satisfacă această cerință. În 2019, bijuteriile sunt dedicate aparițiilor fermecătoare ale actrițelor pe covorul roșu. Amestecul de culori și forme, pus în evidență cu ajutorul pietrelor prețioase, îi conferă Casei Chopard un loc-cheie pe Riviera Franceză și titlul de Red Carpet Jeweller.

Menționam anterior tema iubirii, exploatată cu creativitate, dar, totodată, cu finețe de Caroline Scheufele. Chopard a pus în scenă, de-a lungul timpului, o paletă vastă de emoții, dar iubirea este o valoare universală și necondiționată. Colecția de față celebrează dragostea în cele mai diverse forme. De la oamenii care o înconjoară până la animale și plante, de la istoria artei până la cercetare și inovație, Caroline Scheufele este un observator atent și pune preț pe fiecare detaliu. Vivacitea acestei viziuni i-a permis să creeze o colecție plină de farmec.

Bijuteriile au trecut prin mâinile artizanilor Chopard, care respectă aceleași tehnici de lucru manual de generații. Pentru a marca ceremonia de deschidere a Festivalului de la Cannes, Scheufele a dezvăluit 72 de coliere, brățări, inele, broșe și ceasuri-bijuterie pe care le-a gândit special pentru legendarul ritual, montée des marches, de pe covorul roșu.

Dar să vedem câteva dintre piesele de rezistență ale colecției. Aș vorbi, mai întâi, despre un set colier și cercei lucrat dintr-o pleiadă de pietre prețioase: tanzanite, turmaline de Paraiba, ametiste și diamante, montate în aur alb și titan. Doar colierul a necesitat 500 de ore muncă, înglobând excelența tehnicilor Chopard. Mai departe, imaginați-vă un smarald cabochon, de 111 carate, montat într-un colier de inspirație florală, alături de un inel cu diamante roz.

Pentru cei care sunt conștienți că nimic altceva nu este mai prețios decât timpul, Chopard măsoară clipele scurse cu o serie de ceasuri-bijuterie care întăresc experiența veche de secole a Casei. Brățara tip dantelă, în întregime din diamante, este o semnătură a brandului, iar modelele din colecția Red Carpet au cadranul decorat cu pietre prețioase (safire, rubine, smaralde, diamante roz și galbne) în locul orelor 12 și 6.

Împărtășind aceeași pasiune pentru desen, Caroline Scheufele i-a propus artistei de origine australiană Megan Hess să dea o interpretare proprie colecției Red Carpet. Printr-o serie de ilustrații atent lucrate, aceasta a dus atât tema iubirii, cât și bijuteriile către o altă dimensiune.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii