
Începând cu anul 2013, brandul Chopard a pornit într-o călătorie prin care promovează luxul durabil (Sustainable Luxury). În acest sens, în fiecare an, în timpul Festivalului Internațional de Film de la Cannes, Chopard anunță noile etape ale acestui demers. „Luxul adevărat presupune cunoașterea amprentei ecologei a ceea ce purtați”, după cum îi place Carolinei Scheufele să spună.
După aur, diamante, opale, smaralde și turmaline Paraïba, brandul își dezvoltă, în acest an, planurile și include accesorii prețioase. Realizată după instrucțiunile lui Chloë Sevigny, care este deosebit de implicată în proiecte prietenoase cu mediul înconjurător, noua poșetă este lucrată din piele care provine din surse sigure, responsabile și identificabile. Este, totodată, primul articol Chopard, din piele, care face parte din colecția Green Carpet.
Poșeta a fost lansată de către Caroline Scheufele, co-președinta și directorul artistic Chopard, Chloë Sevigny și Livia Firth, fondatoarea conceptului Eco-Age.