Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei în anul 2017 - Forbes.ro
Cautare




, Staff

SmallBusiness |
|

Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei în anul 2017

Chocolissimo, unul dintre cele mai apreciate branduri de ciocolată belgiană premium din România, estimează vânzări de 1,2 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 100% față de aceeași perioadă a anului trecut.
rsz__aura_oprea_chocolissimo

Dinamica pozitivă se datorează creșterii notorietății brandului Chocolissimo în România, unde este prezent din 2015, și dezvoltării unei colecții de produse de Primăvară dedicate exclusiv pieței locale. Prin colecția de Primăvară, brandul vizează în special segmentul de comenzi corporate, care aduce 80% din vânzările înregistrate în această perioadă, dar și comenzi individuale de cadouri de primăvară din ciocolată.

“România este singura țară din grup care sărbătorește “Mărțișorul” și datorită creșterii vânzărilor de produse specifice în această perioadă înregistrate în cursul anilor trecuți, am reușit să obținem dezvoltare de produse specifice și producție dedicată a acestor produse pentru piața din România declară Aura Oprea, acționar Savorisa, compania care deține brandul Chocolissimo pe piața locală.

Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt figurinele personalizate, produse pentru segmentul corporate, și respectiv chocotelegramele, mesajele cu litere din ciocolată, alese în special de clienții individuali care comandă online.

“ Cele mai frecvente cereri pe care le primim de la clienții corporate se referă la realizarea unor forme customizate din ciocolată. Majoritatea își doresc să producem logo-ul companiei din ciocolată sau, în cazul în care au elemente fizice reprezentative, să le realizăm din ciocolată. În ultimii trei ani am avut comenzi de la peste 200 de companii, pentru care am realizat din ciocolată camioane de ciment, mașini de transport, laptopuri, telefoane, aeronave sau chiar arme “ – adaugă Aura Oprea.

Telegramele din ciocolată sunt cele mai vândute produse online, iar valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe Chocolissimo.ro este 150 lei.

“Telegramele din ciocolată sunt vedetele absolute în comenzile online, în special în perioadele de cadouri, de Valentine’s Day, 1 – 8 Martie sau de Paște,” completează Aura Oprea.

 Primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului. În 2017, Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul în curs estimează o creștere de 50%, până la 3,5 milioane de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii