FacebookTwitterLinkedIn

Al doilea magazin Chic Ville din Cluj, cu o suprafaţă de 190 de metri pătraţi, a fost deschis în Centrul comercial Iulius Mall. Reţeaua, care mai are un spaţiu de 250 mp în centrul istoric al Clujului, se adresează clienţilor cu venituri medii şi peste medie şi comercializează peste 9.500 de produse, obiecte de mobilier, obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile şi plante decorative. Cadourile  reprezintă o parte importantă a business-ului.

„În mai puţin de un an am realizat că există piaţă în Cluj-Napoca pentru a susţine deschiderea unui nou magazin, datorită ascensiunii pe care am înregistrat-o în vânzări”,  a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii Chic Ville. „Cluj-Napoca nu are o prezenţă comercială puternică în zonele pietonale centrale, iar deschiderea unui magazin în Iulius Mall este o decizie strategică de dezvoltare care vine în completarea segmentelor de trafic vizate de către noi în anumite intervale orare şi pentru anumite tipuri de consumatori”, a mai afirmat Marius Şerbănescu.

Reprezentanţii reţelei estimează că în perioada următoare se va resimţi o creştere a încasărilor datorată colecţiei de toamnă. Până la finalul acestui an este planificată extinderea reţelei de magazine la nivel naţional, atât în spaţii din zone pietonale, cât şi în locaţii din centre comerciale. Următorul pas este deschiderea celui de-al treilea magazin, în luna octombrie, în Bucureşti, în cadrul unui centru comercial.