Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Chiar și liderul Pro TV suferă din cauza scăderii bugetelor de publicitate!

stirile_Pro_TV.jpg
Săptămâna trecută, gradul de încărcare cu publicitate al Pro TV a fost redus pe câteva tronsoane orare din prime time. Astfel, pe „Știrile Pro TV” (orele 19 – 20), gradul de încărcare a fost de 58%. Intervalul orar 18 – 19 de la Antena 1, în care este difuzat „Acces direct” de luni până vineri, a avut o încărcare cu reclame de 27%.

Mare sărăcie pe piața TV în săptâmâna trecută (4 – 10 martie)! Analiza agenției BPN România, apărută pe BPN Blog, arată că Pro TV, liderul pieței, a avut încărcări cu publicitate foarte slabe: 58% în timpul „Știrilor Pro TV” – „Sport” și „Vremea”, 59% în intervalul orar 20 – 21 și 64% între orele 21 – 22. Se știe, timpul de publicitate pe oră este de 12 minute în cazul stațiilor private, conform Legii audiovizualului. Analiza BPN arată că, în cazul Pro TV, a rămas spațiul mare nevândut în pauzele publicitare.

Antena 1 a stat mai bine în săptămâna respectivă în prime time. La „Observator” (ora 19) gradul de încărcare a fost de 97%. În următoarele ore din prime time, încărcarea cu publicitate la Antena 1 a fost de 85% și 87%.

Dar Antena 1 are o problemă pe intervalul orar 18 – 19. Gradul de încărcare a ajuns a 27%, conform analizei BPN. În zilele lucrătoare, pe acest interval este difuzată cea de-a doua parte a emisiunii „Acces direct”. Încărcare se menține la cote foarte scăzute în ultimele săptămâni. Este foarte posbil ca „efectul Avon” să fi lăsat goluri în pauzele publicitare ale acestei emisiuni.

Cei mai activi clienți publicitari pe TV, în perioada analizată de BPN România, au fost Procter&Gamble (2.161 GRP-uri all urban), Orange (2.089) și Studio Moderna (1.771).

Cele mai promovate branduri pe micile ecrane au fost: Orange (2.089 GRP all urban), Romtelecom (742) și Cosmote (679).

B1 TV a livrat 1.305 GRP-uri la nivel urban, mai mult decât România TV (1.048) și Realitatea TV (909), dar mult mai puțin decât Antena 3 (3.503), potrivit BPN Blog.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii