Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

#ChampionTheMatch este noua campanie dezvoltată de Heineken pentru fotbalul din UEFA Champions League

Cu ocazia reluării meciurilor din UEFA Champions League, Heineken dă startul noii sale campanii Champion The Match.
Heineken UCL 2015_1

Pentru a marca cel de-al noualea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, noua campanie Heineken include un spot TV, creat în colaborare cu Wieden și Kennedy Amsterdam.

Clipul de 90 de secunde intitulat „Meciul” este difuzat la nivel global si prezintă într-o formula inedită cât de departe poate merge un fan pentru a viziona celebrul meci.

Vezi AICI SPOTUL!

Pentru startul campaniei, legenda fotbalistică Xavi, unul dintre cei mai îndrăgiți jucatori ai Barcelonei, va promova activarea digitală cu mesajul #ChampionTheMatch.

Pornind de la activarea de succes de anul trecut #ShareTheSofa, #ChampionTheMatch a început pe 17 februarie. Brandul susține interacțiunea cu jucătorii internaționali pe platformele de social media prin îndemnul #ChampionTheMatch.

Astfel Heineken construiește experiența vizionării meciurilor din UEFA Champions League, trecând prin fazele de pregătire pentru vizionare, meciul propriu-zis și discuțiile de după, oferind perspectiva unui conținut creativ care poate fi împărtășit cu prietenii.

Campania va promova serile de meci, nu numai prin comentarii în direct ale celor nouă legende fotbalistice internaționale, având în același timp și o celebritate angajată în conversație si acțiune. Fanii vor avea ocazia să treacă printr-o experiență memorabilă la fiecare meci până la finala în sine, având la dispoziție invitați celebri spectaculoși, locații uimitoare din întreaga lume și răsturnări de situație surprinzătoare. În plus față de campania digitală, promoțiile din locațiile on si off trade, care vor rula în peste 90 de piețe, inclusiv în România, le vor oferi fanilor șansa de a câștiga premii la fiecare minut din meci, inclusiv în timpul finalei.

Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, Heineken România:  „Prin noua campanie Champion the Match, Heineken reunește, în timp real, fanii fotbalului de calitate din toate colțurile lumii, prin intermediul uneia dintre cele mai puternice rețele de socializare. Astfel, marca globală Heineken își aduce consumatorii de pe tot mapamondul mai aproape de spectacolul fotbalistic de elită, UEFA Champions League și le oferă experiențe memorabile construite în jurul ritualului de vizionare a meciurilor de fotbal, în spiritul inovator și progresist al brandului”.

Heineken este partenerul UEFA Champions League din 2005.

Heineken va comunica această sponsorizare în 220 de țări, prin activități de marketing și PR.

Peste 4,2 miliarde de persoane din toată lumea urmăresc UEFA Champions League.

Spotul TV din Campania globală „Road to the Final” a ajuns la 34.500.000 vizionari online.

– Sponsorizarea Heineken se va derula până la finalul sezonului 2017/2018.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii