Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

CGS România va angaja 450 de persoane în următoarea perioadă exclusiv prin interviuri online

Computer Generated Solutions România vizează creșterea echipei în următoarea perioadă cu aprox. 450 de angajați noi, compania desfășoară în această perioadă, doar interviuri remote.
 aboneaza-te
Office in a small city

„Chiar și în această perioadă extrem de dificilă, în care multe industrii nu doar că nu mai recrutează, dar fac concedieri sau trimit personalul în șomaj tehnic, CGS România va continua angajările deoarece cererea de servicii de suport care vine spre noi este în creștere. Angajările le facem, în acest moment, în special pentru a integra contractele nou semnate în această perioadă, dar și ca urmare a lărgirii celor existente. Faptul că multe business-uri s-au mutat online, iar multe companii care au centre de suport în Asia – lovită puternic de situația de pandemie, face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească. Drept urmare, suntem implicați în diverse proiecte de customer support, technical support, dar și back-office”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

De asemenea, Vladimir Sterescu a subliniat că, odată cu criza provocată de pandemia de Coronavirus, au fost preluate și se implementează deja proiecte noi. Acest lucru a fost determinat de faptul că unele piețe au avut de suferit în acest context, iar companiile care aveau externalizate anumite activități în aceste zone au fost nevoite să se reorienteze către alți furnizori cu care deja lucrau sau către unii noi din alte regiuni, una dintre acestea fiind România. Astfel, cele mai multe proiecte noi vin de la clienți ce aveau contracte de externalizare sau centre de suport în Filipine, India sau Nord-Vestul Africii, zone în care conexiunea la Internet este deficitară, iar implementarea unui sistem de telemuncă se poate realiza doar limitat.

„În ceea ce privește noii angajați, vom implementa încă de la început un sistem de telemuncă, pornind cu procesul de recrutare, apoi training și, ulterior, în perioada de muncă propriu-zisă. Am schimbat modul în care se desfășoară sesiunile de training pe care le asigurăm tuturor celor ce se alătură echipei noastre, astfel încât acestea pot fi susținute de acasă, CGS asigurând întreg suportul și echipamentul necesare în vederea desfășurării normale a activității. Zi de zi căutăm soluții să ne acomodăm noilor norme de siguranță, iar acest lucru presupune o atenție sporită în ceea ce îi privește pe actualii angajați, dar și pe viitorii noștri colegi”, a mai precizat Country Manager-ul companiei.

În ceea ce privește metoda de recrutare în această perioadă, CGS este extrem de atentă la protejarea angajaților proprii, cât și a candidaților pentru pozițiile deschise de companie. Tocmai din acest motiv, toate interviurile se realizează online prin intermediul unor platforme puse la dispoziție de site-urile de recrutare specifice, sau prin telefon ori alte platforme de video-conferință.

„Încă de la începutul pandemiei, compania a pus pe prim plan siguranța angajaților săi, dar și cea a candidaților. Măsurile luate permit echipei actuale să își desfășoare activitatea de acasă, dar vin și în ajutorul candidaților, prin adaptarea procesului de recrutare la noile măsuri de siguranță. Astfel, realizăm interviurile telefonic sau cu ajutorul unor platforme video, pentru a le oferi candidaților aceeași experiență a unei discuții profesionale plăcute, atât cu recruiterii, cât si cu echipele de management”, spune Vladimir Sterescu.

Reprezentantul companiei a mai spus că, la debutul pandemiei de Coronavirus, s-a putut observa o scădere a numărului aplicanților la pozițiile vacante, ceea ce era de altfel de așteptat în contextul în care oamenii sunt mai preocupați de siguranță și sănătate, decât de procese de recrutare. Trendul însă este acum unul crescător. Ce este, de asemenea, de menționat ca și trend pozitiv, este gradul de prezență a candidaților la interviuri. Dacă înainte prezența la primul interviu, ținut de cele mai multe ori face-to-face, era de aproximativ 70%, acum aceasta a crescut la cca. 94%, în cadrul interviului exclusiv online.

„Teoretic, realizarea de interviuri la distanță nu ne limitează prea mult. Recruiterii pot pune aceleași întrebări ca și până acum, însă lipsește interacțiunea față în față și este astfel redusă percepția pe care aceștia o pot avea despre personalitatea celor intervievați. Având în vedere că singurul element constant pe parcursul conversației este tonalitatea și cadența în exprimare a candidatului, acestea vor reprezenta fundamentul pe care recrutorul își va construi feedback-ul ulterior. De asemenea, acordăm o atenție sporită modului în care persoana intervievată își exprimă părerile despre colectivul în care a lucrat, experiența profesională anterioară și, pentru a ne adapta contextului actual, încercăm să suplinim lipsa interacțiunii fizice prin a aloca mai mult timp candidatului în cadrul interviului online. Dacă înainte acesta avea o durată medie de 15-20 de minute, acum timpul s-a dublat”, afirmă Vladimir Sterescu.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii