FacebookTwitterLinkedIn

Necesitatea extinderii acoperirii anumitor piețe a determinat de altfel și expansiunea Computer Generated Solutions (CGS) în România, prin deschiderea unui nou centru de suport în Miercurea Ciuc.Este cel de-al șaselea centru CGS din țară, alături de cele din București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu și Galați. Investiția a venit în contextul creșterii cererii de servicii pe piața din Ungaria și, implicit, a nevoii de angajați vorbitori de limba maghiară.

„Compania se dezvoltă continuu, adăugăm în fiecare an în schema de recrutare câteva sute de locuri noi de muncă. Fiecare post nou creează oportunități și pentru oamenii din firmă: avem nevoie de șefi de echipă, manageri, specialiști în training, în IT, în resurse umane”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Principala condiție pentru angajare este cunoașterea la nivel avansat a unei limbi străine, iar cei care cunosc mai multe limbi străine sunt avantajați.

„Ne concentrăm atenţia către candidaţii cu dorinţă de muncă, vârsta nefiind un criteriu. Căutăm absolvenţi de facultate sau cu studii în curs. Ei pot avea sau nu experienţă în domeniu, compania investește în pregătirea şi formarea lor. Oferim sesiuni de pregătire și training intensive: multi dintre managerii CGS România au început cândva în compania noastră pe poziții de entry-level”, a mai spus Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având 6 centre de suport, în: Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc.

Cei peste 3.000 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, UK, Spania și alte țări europene, precum și din US sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate.

În portofoliul CGS se regăsesc companii în Forbes Top 500, precum și companii europene de top.