Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering important Real Estate and Economic news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @andreea__gutu or drop me an email at andree...

Imobiliare |
|

Certion Property Developers mai investește aprox. 12 mil. euro în peste 100 de apartamente în stațiunea Neptun

Certion Property Developers este o companie de dezvoltări imobiliare fondată în 2015 de către Cătălin Scripcaru, Cezar Ionescu și Bogdan Căruntu.  
Catalin Scripcaru

Certion Property Developers are patru proiecte rezidențiale în zona Neptun-Olimp în diferite etape de dezvoltare, a căror investiție totală depășește 45 de milioane de euro, pe o perioadă de 4 ani.

Vogh, unul dintre cele patru proiecte, va avea în total 181 de apartamente, iar finalizarea acestuia este estimată în noiembrie 2022.

Galileo Summer Resort, cu un total de 173 de apartamente, este în curs de autorizare. Începerea construcției este programată pentru octombrie în acest an și finalizarea în mai 2023.

Lago va avea în total 150 de apartamente. Construcția sa va demara în martie 2022, cu finalizare în decembrie 2023. Proiectul se află în procesul de obținere a avizelor.

Pharos este în stadiul de concept și sunt prevăzute 260 de apartamente. Începerea construcției este programată pentru martie 2023, cu finalizare în 2025. Clădirea va avea între 25 și 28 de etaje, fiind și cea mai înaltă de pe litorul românesc.

Pe lângă cele patru proiecte, dezvoltatorul vrea să mai construiască peste 100 de apartamente în stațiunea Neptun, o investiție de circa 12 milioane de euro.

De asemenea, compania are în plan și achiziția de noi terenuri, tot în zona Neptun-Olimp, dar tatonează și piața din Sinaia.

“Noi ne dorim să avem în construcție mereu cam 4-6 proiecte. Ne interesează în continuare zona Neptun-Olimp. Ne uităm la Sinaia, care este de departe o stațiune de patru sezoane”, a declarat Cătălin Scripcaru, CEO Certion.

Până la finalul lui octombrie, compania va achiziționa un teren de 3.000 mp în stațiunea Neptun. Tranzacția se ridică la cel mult 2 milioane de euro.

Ca planuri de viitor, Certion Property Developers vrea să construiască 10.000 de apartamente până în 2030 și ia în calcul listarea la bursă. De asemenea, compania vizează și extinderea pe alte piețe.

“Credem că Bulgaria este o opțiune favorabilă. Ne-am uitat destul de mult. Dezvoltările în Sofia sunt destul de avansate ca standard. Și pe litoral sunt clădiri sau zone foarte bine reglementate urbanistic și arthitectural. Și insula Thassos din Grecia ar putea fi o opțiune”, susține CEO-ul.

Studiul realizat de Certion, cu sprijinul Mia Marketing, arată că majoritatea (78%) celor care se gândesc la achiziția unei case de vacanță  preferă ca aceasta să fie pe litoralul românesc. Intenția de achiziție a crescut la 51% în timpul pandemiei, iar printre motivele de selecție a unei astfel de achiziții sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricând (49%) și faptul că o parte din stațiuni se află în curs de modernizare (37%). În lista acestora, Olimp este creditat cu faptul că este aerist și are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievați remarcând potențialul de modernizare.

“Credem că de aici, de la Olimp-Neptun se poate schimba întreaga paradigmă a modului în care experimentăm litoralul. Nu trebuie să ne limităm la cele câteva luni de sezon, pentru că zona este atractivă întregul an. Pregătim încă din această fază infrastructura necesară pentru schimbările care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing și SPA. Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilități atât pentru cei interesați de o vacanță pe termen scurt cât și pentru cei care își doresc să devină rezidenți sau să realizeze o investiție cu valoare adăugată”, spune Bogdan Căruntu, Director de Creație Certion.

Estimările Certion arată că pentru Olimp, creșterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe măsură ce apar facilități noi în zonă, în linie cu proiecte similare din alte țări cu experiență în valorificarea all seasons a litoralului.

“Există în mod clar o fereastră de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este în linie cu tendința evidențiată de preferințele publicului. Marea poate fi o alternativă de petrecere a timpului liber oricând, iar faptul că peste o treime dintre clienți văd utilitatea celei de a doua case ca pe o oază de retragere și relaxare (31%) confirmă ideea de sezon perpetuu. Toate proiectele Certion au fost gândite nu doar pentru vacanță, ci chiar pentru șederi prelungite. Viziunea echipei Certion este confirmată și de cererea în creștere pentru spații și servicii premium”, a precizat Cătălin Scripcaru, CEO Certion.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii