Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Cererea de servicii de date și TV a crescut anul trecut

publicitate_digitala.jpg
Cererea de pachete de date mobile, precum și cererea de servicii de televiziune, disponibile atât pe TV cât și pe terminalele inteligente a crescut anul trecut, iar trendul va continua și în 2014 pe fondul creșterii ratei de penetrare a tabletelor și smartphone-urilor potrivit estimărilor EuroGsm.

„Anul trecut a continuat trendul ascendent al cererii de pachete integrate, care conțin minute în rețea și naționale, servicii de date și smartphone-uri sau tablete la prețuri speciale. Estimăm creșterea consumului de date și în acest an, odată cu cea a numărului utilizatorilor de device-uri inteligente”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.

O tendință interesantă este creșterea cererii de pachete cu tablete la prețuri preferențiale, alături de serviciile de date și televiziune, în special în rândul părinților, aceștia achiziționându-le pentru a servi drept un mediu-suport în educația celor mici. 

„Referitor la pachetele achiziționate în zonele rurale, sunt preferate în special serviciile de bază de tipul voce sau TV, în timp ce în localitățile urbane predomină cererea pentru abonamente care includ un trafic de date nelimitat, asociate în general cu servicii de voce și televiziune mai complexe”, a mai spus Zoltan Halmai.

Pe segmentul cartelelor preplătite, reprezentantul EuroGsm a menționat că sumele medii de achiziție pentru smartphone-uri si tablete sunt în stagnare, pe fondul unei competiții puternice între jucătorii din piață.

În cazul abonamentelor însă, bugetul diferă în funcție de pachetul preferat de către clienți. Datorită diversității serviciilor și a beneficiilor, clienții pot achiziționa smartphone-uri și tablete chiar și la 0 euro.  

„Pentru perioada următoare, estimăm o ușoară creștere a bugetului mediu de achiziție pentru servicii telecom, bazată pe completarea serviciilor de voce cu opțiuni de date și televiziune”, susține Zoltan Halmai.

EuroGsm  este unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, cu o reţea de magazine extinsă la 80 de orașe și 112 unități în cei 17 ani de existență

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii