Cautare




, Contributor

Auto |
|

CEO Mercedes-Benz România: Industria auto va crește în 2014

CEO_Mercedes_Romania_Boris_Billich_(2).jpg
CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich estimează o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general, în acest an.

,,În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare”, declară Billich.

În comparaţie cu 2012, vânzările de anul trecut au crescut semnificativ, la nivel general, luând în considerare toate unităţile de business Mercedes-Benz România. Evoluţia de ansamblu a companiei indică o tendinţă pozitivă şi o creştere continuă, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi calitatea, setând standarde mai înalte pentru obiectivele din anul 2014, a mai anunțat reprezentanțul companiei.

În ceea ce priveşte autoturismele, cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004.  

În segmentul de autovehicule comerciale uşoare de dimensiuni medii şi mari Mercedes-Benz România deține o cotă de piaţă de 21,2%.

Boris Billich a preluat poziţia de CEO şi Preşedinte al Mercedes-Benz România începând cu luna iunie 2013. Primul său contact cu România a avut loc în 1996, când a fost numit market manager pe segmentul de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare în Europa Centrală şi de Est, în cadrul sediului central Mercedes-Benz. În perioada precedentă anului 2004, Billich a condus şi coordonat activităţile de formare şi consolidare a business-ului de autovehicule comerciale uşoare şi camioane Mercedes-Benz în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii