Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Cemacon: Extindere și rebranding pentru afaceri de 10 mil. euro

liviu_stoleru.jpg
Cemacon, unul dintre cei mai mari producatori de cărămizi din România, estimează o creștere de 30% a cifrei de afaceri în acest an, la circa 10 milioane de euro, bazându-și strategia de dezvoltare pe lansarea unei noi linii de produse și extinderea la nivel național.

În  2012 vânzările companiei au fost de 34,5 milioane lei (7,8 milioane euro).

Pe lângă lansarea de noi produse strategia de creștere a companiei are la bază și o campanie de rebranding.

„Cemacon trece printr-un amplu proces de reașezare pe piață. Cemacon nu mai este ”întreprinderea” de la Zalău, ci o companie nouă. Este o companie românească ce acoperă deja peste jumătate de țară și are potențial de creștere la nivel național. Am fost nevoiți să ne relansăm pentru că vechea imagine nu mai ținea pasul cu nivelul la care a ajuns compania. Am decis că avem nevoie de o identitate vizuală proaspătă, nouă, modernă, care să cuprindă esența Cemacon-ului de astăzi”, a declarat Liviu Stoleru, director general Cemacon.

Producătorul acoperea anul trecut 27 de judeţe, iar de săptămâna viitoare va mai deschide cinci centre de distribuţie, în Timişoara, Braşov, Bacău, Suceava şi Iaşi.

Vânzările Cemacon au crescut în 2012 cu 25 de procente, față de anul anterior, iar compania a ajuns la o cotă de piață de 12,16%, de aproape două ori mai mare față de 2010.

Directorul Cemacon a mai declarat că speră ca în cel mai scurt timp să reușească să urce pe locul doi în topul jucătorilor din piața de blocuri ceramice, acolo unde în prezent se află compania Ceramica Iași. Pe prima poziție în acest top este producătorul austriac Wienerberger , a cărui subsidiară din România a înregistrat anul trecut un rulaj de circa 28 de milioane de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii